همکاری های گمرکی ایران و اندونزی افزایش می یابد/بنزین گران نمی شود

بهادری جهرمی در واکنش به افزایش قیمت بنزین گفت: دولت سیزدهم برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی چهارشنبه ۴ بهمن در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز هیات دولت گفت: متن لایحه انعقاد موافقت نامه دوجانبه و همکاری متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی با پیشنهاد وزارت اقتصاد و دارایی و پس از بررسی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت خارجه، در جلسه امروز هیات وزیران تصویب شد.

سخنگوی دولت افزود: لایحه انعقاد موافقت نامه دوجانبه و همکاری متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد وزارت اقتصاد در راستای کاهش بنگاه داری بانک ها نیز در جلسه امروز هیات دولت بررسی شد، افزود: این پشنهاد که به کاهش بنگاه داری بانک ها و افزایش سرعت در واگذاری اموال و سهام های غیربانکی کمک خواهد کرد به تصویب هیات وزیران رسید.

بهادری جهرمی با اشاره به سهمیه بندی بنزین در ایام کرونا، گفت: به دلیل ممنوعیت سفر در ایام کرونا، تصمیماتی درخصوص سهمیه بندی بنزین صورت گرفته بود که پس از اتمام دوران کرونا و عادی شدن شرایط، ستاد کرونا منتفی شد و شرایط سهمیه بندی بنزین طبق سنوات گذشته است و به حالت عادی بازگشته است.

سخنگوی دولت درخصوص سوالی مبنی بر افزایش قیمت بنزین نیز گفت: تغییر قیمت بنزین در دستور کار دولت نیست.

کد خبر 1746084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha