حضرت زینب(س) جهاد تبیین را تشکیل داد

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: حضرت زینب(س) جهاد تبیین و آگاهی بخشی به عموم و مقاومت در برابر دشمن را در قیام عاشورا تشکیل داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «احمد سالک» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به سالروز شهادت حضرت زینب(س) اشاره کرد و اظهارداشت: شخصیت مبارز و ولایت مدار آن بانوی بزرگ را در عاشورا و پس از آن به خوبی تاریخ نقل کرده و همه می دانند ایشان چگونه واقعیت ها را روشن کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور افزود: حضرت زینب(س) در مجلس یزید با بیان واقعیت های دین و اسلام، همگان را نسبت به توطئه یزیدیان و دروغ آن ها آگاه کرد.

وی با اشاره به رویکرد جهاد تبیین برای شکست دشمن، خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) جهاد تبیین و آگاهی بخشی به عموم و مقاومت در برابر دشمن را در قیام عاشورا تشکیل داد و امروز نیز به روشنگری برای نظام اسلامی نیاز داریم.

حجت الاسلام سالک با اشاره به سیاه نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران، گفت: روشنگری و بیان واقعیت ها مانع از تاثیر فعالیت رسانه ای و تبلیغات غرب خواهدشد.

وی به جمله معروف حضرت زینب(س) که «جز زیبایی چیزی ندیدم» تصریح کرد: شهادت در برابر ظلم و ستم و برای اسلام زیباست و انقلاب اسلامی شهدای زیادی را در قلب خود دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور ادامه داد: شهدایی که برای انقلاب اسلامی تقدیم شده اند افتخار هستند و قدرت بالایی برای شکست دشمن بوده است.

وی اضافه کرد: حضرت زینب(س) در خطبه خود دشمن شناسی را تبیین و ایستادگی در برابر آنان برای رسیدن به حقیقت و دفاع از اسلام را نشان داد و امروز کشورهای استقلال طلب با همین الگوهای موفق پیش رفته و اسرائیل و آمریکا را زمین کرده اند.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه در پس سختی ها راحتی وجود دارد، اظهارداشت: این شرایط سخت کشور می گذرد و با انتخاب اصلح نمایندگان مجلس وضعیت بهتر می شود.

وی بر لزوم مشارکت سیاسی در انتخابات برای شکست دشمن و اقتدار بین المللی تاکید کرد و یادآورشد: پس از مشارکت بالا انتخاب افرد اصلح برای قانون گذاری از اهیمت خاصی برخورد دار است.

کد خبر 1746349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha