محفل بزرگ قرآنی در بقعه حضرت قیدار نبی (ع) خدابنده برگزار می شود

به مناسبت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل بزرگ قرآنی ۱۲ بهمن ماه با حضور قاریان برتر کشوری در بقعه قیدار نبی(ع) شهرستان خدابنده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز جشن های چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل بزرگ قرآنی روز ۱۲ بهمن در بقعه حضرت قیدار نبی(ع) شهرستان خدابنده زنجان برگزار خواهد شد.

در این محفل  بزرگ از قاریان بین المللی، کشوری و استانی از جمله استاد حامد شاکرنژاد، استاد مهدی غلام نژاد و استاد سید مهدی موسوی حضور خواهند داشت.

این محفل با هدف ارتقای سطح قرآنی شهرستان و تشویق قرآن آموزان و علاقه مندان به این فعالیت در این عرصه افتخار آمیز با همکاری هئیت قرآنی ولایت برنامه ریزی و تدارک شده است و که برای حضور پرشور همه مردم ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۸ هدیه نقدی نیز از محل درآمدهای موقوفات این شهرستان به نفرات برنده شده در قرعه کشی تقدیم خواهد شد.

در شهرستان خدابنده ۶۲ امامزاده و ۵۲۱ موقوفه وجود دارد که ۳۶۷ مورد از این موقوفات مسجد و ۴۵ نیز مورد حسینیه است ، موقوفه قیدار نبی (ع) بزرگترین موقوفه استان نیز در این شهرستان قرار دارد که وقف بقعه حضرت قیدار نبی علیه السلام شده است و درآمد آن برای این بقعه و نیات خیر هزینه می‌شود

کد خبر 1746726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha