دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای گام برداشتن عملیاتی‌تر در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمر با برکت بیش از ۴ دهه خود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،  حسن موحدیان امروز دوشنبه (۹ بهمن ماه) در یکصد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت ماه رجب، اظهارکرد: این ماه، بسیار با ارزش و از شرافت بالایی برخوردار است؛ از امام کاظم (ع) روایت است که میفرمایند رجب، ماه عظیمی است که خداوند، اعمال نیک را در آن چند برابر می‌فرماید و گناهان به جز حق‌الناس را در آن محو می‌‎کند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم به خوبی این ماه و فضایل آن را دریابیم و درک کنیم و با توشه‌ای از اعمال نیک خود را برای ماه میهمانی خداوند رحمان آماده کنیم.

موحدیان ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، ادامه داد: مهمترین ویژگی حضرت زینب (س)، حق‌طلبی و عدالت‌محوری ایشان بود؛ اگر حضرت زینب (س) نبود، پیام امام‌حسین (ع) در کربلا می‌ماند و نهضت عاشورا فراموش می‌شد.

وی با اشاره به ۱۲ بهمن‌ماه، سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، به ویژه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، برنامه‌ریزی منسجمی باید در این خصوص داشته باشند و برگزاری رویدادهای مختلف را در دستورکار خود داشته باشند. دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای گام برداشتن عملیاتی‌تر در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمر با برکت بیش از ۴ دهه خود است. نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت این موضوع را مضاعف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد:پروژه‌هایی، چون تعریض پل دهرود و دوربرگردان شهید میرزایی در این دهه می‌توانستند به بهره‌برداری برسند و پروژه‌هایی نیز کلنگ‌زنی شوند، ولی برخی مشکلات مانع از تحقق این مهم شد؛ با رفع آنها، پیش از سال نو باید شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم این ماه، تاخیر در واریز حقوق کارگران بوده که اول از همه، بابت این موضوع به سهم خود عذرخواهم، افزود: تدابیر و برنامه‌ریزی‌های شهرداری باید به نحوی باشد که شاهد تکرار مجدد این موضوع نباشیم چراکه تاخیر در پرداخت حقوق، مشکلات جدی برای زندگی این عزیزان ایجاد می‌کند.

پایان پیام/

کد خبر 1746925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha