پیش بینی بیش از ۳۶ هزار برنامه دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۶ هزار برنامه ذیل ۵۰ عنوان و سرفصل توسط کمیته های ۲۷ گانه ستاد دهه فجر برای گرامی داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در حاشیه دومین نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در روز مهم و تاریخی ۱۲ بهمن پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد و میلیون ها نفر از حضرت امام(ره) استقبال کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بازگشت حضرت امام خمینی (ره) را باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۱۲ بهمن ماه یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است که شور و شوق مردم در آن وصف ناپذیر بود.

وی ادامه داد: انتصاب دولت موقت در ۱۵ بهمن و بیعت نظامیان با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن و برپایی عظیم ترین راهپیمایی‌ها در سراسر کشور، کمر رژیم پهلوی را شکست.

حجت الاسلام خاضع افزود: در روز ۱۹ بهمن ارتش که تنها نقطه اتکای رژیم بود، به انقلاب پیوست، فرار، نافرمانی، اعتصاب، شرکت در تظاهرات و سرانجام، بیعت و همراهی نظامیان با امام به اوج خود رسید و در نتیجه رژیم بدون پشتوانه به سرعت از هم پاشید و انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی نهایی رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انـقلاب اسـلامی پس از صدر اسلام مهم ترین، ریشه‌دارترین و شـکوهمندترین حـادثه تـاریخ اسلام است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما تنها انقلابی است که بر پایه دین، معنویت، اخلاق و عقلانیت بنا نهاده شده و به همین علت عقل مادی‌گرای تحلیل‌گران غربی، قادر به فهم آن نیست؛ چون از نظر تحلیل‌گران غربی، اساساً در دوران مدرن، مقوله‌ای به نام «دین» محلی از اعراب ندارد، چه برسد به اینکه بتوان با آن یک رخداد اجتماعی بزرگ مانند انقلاب ایران را به ‌وجود آورد.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: باید این روز بزرگ، یعنی ۱۲ بهمن و این دهه مبارک فجر را جشن گرفت و با امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق و با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تجدید بیعت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بیداری، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ما هدیه داد، باید قدردان این استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.

وی افزود: رضاخان و محمدرضای دیکتاتور را بیگانگان بر کشور ما مسلط کردند و منابع عظیم کشور ما را غارت کردند، اما ۴۵ سال است که به برکت انقلاب اسلامی مردم سرنوشت کشور خود را رقم می زنند و دیگر سفارتخانه های غربی برای کشور ما تصمیم نمی گیرند و نمی توانند در سرنوشت کشور و ملت ما دخالت کنند.

حجت الاسلام خاضع گفت: ۳۶ هزار برنامه ذیل ۵۰ عنوان و سرفصل توسط کمیته های ۲۷ گانه ستاد دهه فجر برای گرامی داشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن روز پنجشنبه ۱۲ بهمن در سراسر استان برگزار خواهد شد که این مراسم در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح در گلزار مطهر شهدای یاسوج برگزار می‌گردد و سخنران مراسم حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان خواهد بود.

کد خبر 1747132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha