پوستر «جشنواره هنرهای تجسمی فجر» رونمایی شد

آئین رونمایی از پوستر «جشنواره هنرهای تجسمی فجر» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلالمی استان کهگیلویه و بویراحمد، «امین درخشان» امروز در این آئین، گفت: شاهد استقبال و حضور آثار قابل توجهی از جامعه هنری استان در این جشنواره بین‌المللی《تجسمی فجر》هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۳۶۰ اثر توسط ۷۲ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار کرد: تعداد ۱۰ اثر به صورت کشوری منتخب شد و با مشارکت اداره کل استان و ارزیابی کشوری تعداد پنج اثر دیگر نیز به عنوان آثار برگزیده معرفی و انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می‌توانند از ۱۲ بهمن ماه در محل نگارخانه باران اداره کل ارشاد استان به تماشای این آثار بپردازند، افزود: این آثار به صورت چرخشی و در راستای رفاه حال مردم در شهرستان‌های دارای نگارخانه در معرض دید عموم قرار داده می‌شوند.

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بیان کرد: در نشست مفصلی به ارائه برنامه‌های این اداره کل در دهه مبارک فجر خواهیم پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما در این دهه میزبان سه جشنواره «هنرهای تجسمی، فیلم فجر و جشنواره موسیقی فجر» خواهیم بود.

وی گفت: فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود.

کد خبر 1747137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha