43 شعبه اخذ رای در خوسف پیش بینی شده است

حسینی گفت: ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید علی حسینی امروز (9 بهمن) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار داشت: بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهرستان در دولت سیزدهم جان گرفته اند و بسیاری از پروژه های بر زمین مانده این شهرستان در این دولت در حال افتتاح است. 

وی با اشاره به راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان خوسف در مهر ماه سال جاری پس از ۱۱ سال، گفت: در دهه فجر پیش روی، این بیمارستان در حالی افتتاح خواهد شد که اکثر منابع مالی آن در دولت سیزدهم جذب شده و تجهیزات این بیمارستان در یک سال اخیر تامین اعتبار شده است.

فرماندار خوسف با بیان اینکه در دهه فجر شاهد افتتاح پروژه هایی خواهیم بود که دغدغه و مطالبات چندین ساله مردم شریف این منطقه است، افزود: استخر ورزشی و سالن ورزشی سقف کوتاه خوسف، دیگر پروژه عظیم نیمه تمام در شهرستان است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

حسینی راه اندازی اداره ثبت اسناد و کلنگ زنی پروژه فاضلاب خوسف را دیگر اقدامات مبارک پیش رو در شهرستان برشمرد و افزود: از لحاظ میزان سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی، شهرستان خوسف در رتبه های برتر استان در دهه فجر است.

به گفته وی، با وجود پذیرش تعهد سه برابری اشتغال به نسبت جمعیت شهرستان به جمعیت استان، اکنون شهرستان خوسف رتبه اول تحقق اشتغال را دارا است.

حسینی اقدامات در حوزه های آبرسانی، مسکن، جهاد کشاورزی، راهداری و سایر را جهاد خدمت رسانی به مردم عنوان و تاکید کرد: خدمات در حوزه زیر ساخت ها به ویژه در روستاها بی سابقه است.

فرماندار خوسف با اشاره به تحریم های هدفمند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: با نگاه به توانمندی های داخلی و نسل جوان، آینده روشنی برای ایران رقم خواهد خورد.

حسینی از فراهم سازی زیرساخت ها و بسترهای ارتباطی انتخابات خبر داد و گفت: ۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان خوسف پیش بینی شده که از این تعداد 23 شعبه مربوط به بخش  مرکزی و 20 شعبه در بخش ماژان است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری و دولت در راستای برگزاری انتخابات سالم، شفاف، پرشور و توأم با مشارکت حداکثری اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان خوسف همواره طلایه دار شرکت در انتخابات بوده و امیدواریم در اسفند ماه شاهد برگ زرین دیگری از حضور مردم شریف شهرستان در عرصه انتخابات کشور باشیم. 

کد خبر 1747144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha