مدیریت شهری اصفهان حامی طرح‌های دهه فجر و اعیاد رجب و شعبان

شهرداری اصفهان در اعلام فراخوان عمومی، از طرح های دهه فجر کانون های فرهنگی و هنری مساجد حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، شهرداری اصفهان در راستای اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی و بزرگداشت مناسبت ها، در اعلام فراخوانی از طرح های فرهنگی مساجد حمایت می کند.

فراخوان حمایت از رویدادها و طرح های فرهنگی مساجد از سوی مدیریت شهری در مناسبت های مختلف انجام می شود که، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکی از این رویدادها است.

کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تدوین طرح پیشنهادی خود و ارائه به اداره مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، حمایت مدیریت شهری را دریافت کنند.

طرح های پیشنهادی در کمیته ای بررسی و بر اساس ظرفیت و جامعیت اعتبار مالی می گیرند و از بسته های فرهنگی نیز می توانند استفاده کنند.

حمایت مستمر از طرح های مساجد شهر اصفهان

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به حمایت های این نهاد گفت: قالب کمک و مساعدت های مدیریت شهری در قالب طرح پیشنهادی بوده و کمک به توسعه فعالیت مردمی دارد.

میثم بکتاشیان ادامه داد: این حمایت ها به مناسبت های مختلف و به طور مستمر انجام می شود که از جمله آن دهه فجر است.

وی با بیان اینکه به دو کار ویژه نگاه ویژه داریم و عمده حمایت های دهه فجر معطوف به این دسته از طرح نامه ها خواهد بود، تصریح کرد: برپایی ایستگاه یا موکب فرهنگی تبیین در سطح محلات با موضوع معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و  برگزاری جشن های محله محور در عرصه های محلی در کوچه ها، میدان ها، بوستان ها و پارک ها  متناسب با  ماه رجب و شعبان و پیروزی شکومند انقلاب اسلامی دو اولویت مهم مورد حمایت است.

بکتاشیان خاطرنشان کرد: طرح های پیشنهادی باید مقاطع زمانی ۱۹ الی ۲۲ بهمن ماه  و  ۶ الی ۱۱ اسفندماه اجرا شوند.

وی یادآورشد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد طرح های پیشنهادی خود را حداکثر تا ۱۴ بهمن ماه جهت بررسی و حمایت به ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق  ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تحویل بدهند.

کد خبر 1747162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha