۵۲ پروژه در دهه فجر نکا افتتاح و کلنگ زنی می شود

رمضانی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه دهه فجر در شهرستان نکا خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی _ فرماندار نکا، شامگاه سه شنبه (۱۰بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: امیدآفرینی مهمترین اصل برای رسانه در شرایط فعلی و با توجه به ناامیدی دشمن در فضای مجازی است که باید با همه ظرفیت وارد شد.

وی افزود: اکنون با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر و انتخابات، وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید برای حضور حداکثری بصیرت افزایی کرد.

فرماندار نکا با اشاره به برگزاری ۱۸۶ عنوان برنامه در دهه فجر یادآور شد: این برنامه ها شامل برنامه های فراگیر و ورزشی در کنار طرح های عمرانی است.

رمضانی گفت: ۵۲ پروژه در دهه فجر با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که شامل کلنگ زنی نهضت‌ملی مسکن، افزایش ظرفیت برق، بهزیستی، راه، کمیته امداد، احداث کتابخانه عمومی دنگسرک، طرح های هادی روستایی، آبرسانی، ساماندهی جنوبی شهر در گلبستان، شهرک صنعتی با طرح های هدایت آبهای سطحی و فیبر نوری، طرح مخابراتی، طرح روستایی و دهیاری و ... است.

وی یادآور شد: زنگ انقلاب، تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه، میز خدمت با حضور ۳۰ دستگاه اجرایی، حضور در نماز جمعه و بیان دستاوردهای نظام در نماز جمعه و بانگ الله اکبر در مسجد جامع و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ما در ایام الله دهه فجر نکاست.

کد خبر 1747169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha