زنگ انقلاب در مدارس سرایان نواخته شد

مراسم نمادین زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید ساعدی سرایان با حضور مسئولان و دانش آموزان شهر سرایان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان،‌ فرماندار سرایان در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه شهید ساعدی با اشاره به برخی از فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی از قبل پیروزی تا پیروزی انقلاب و شرایط کنونی به دانش آموزان اظهارداشت: تمام دستاوردها و موفقیت حاصل شده با همت و پای کار بودن جوانان بدست آمده است.


یاسر رضوی حیدری با تصریح بر اینکه تمام تلاش دشمنان نظام بر جداکردن مردم از حاکمیت تمرکز یافته و این امکان پذیر نیست خاطرنشان کرد: ۱۱ اسفند همه جوانان با حضور در پای صندوق‌های رأی، همراه با خانواده هایشان با رای خود به عنوان گلوله در خشاب، بصیرت انقلابی شأن را با اثبات خواهند رساند.


وی در ادامه با اشاره به حوادث گوناگون در طول انقلاب، وجود توطئه و فریب و نفوذ را یادآور شد و بیان کرد: احتمال نفوذ افراد در همه سطوح وجود دارد و بسیاری از مشکلات امروز کشور ناشی از وجود تفکراتی است که پیرو ولایت نیست و براساس دستور ولی امر عمل نمی کنند.


وی بصیرت، بینش همراه ولایت مداری با درک شرایط جامعه و شناخت هدف را شرط موفقیت افراد برشمرد و افزود: ما نیز باید همین مسیر را طی کنیم.


فرماندار سرایان با بیان اینکه افرادی در جامعه هستند که یکسره در تلاش برای تزریق یاس و نامیدی در جامعه بویژه در نسل جوان هستند، اضافه کرد: در حالی که دستاوردها و موفقیت های جوانان وطن بی‌شمار است یکی از این دستاوردها مطرح شدن به عنوان یکی از قدرت های بزرگ موشکی است.


در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ارایه و جشن های ایام پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس آغاز شد.
 

کد خبر 1747245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha