مسابقات قرآنی روستاییان در کردستان برگزار می‌شود

حجت الاسلام ایرانی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قرآنی ویژه روستاییان استان کردستان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اشرف ایرانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: کمیته روستایی دهه فجر به این نهاد واگذار شده و برگزاری مسابقات قرآنی روستاییان یکی از برنامه‌های شاخص این کمیته است که مرحله روستایی و شهرستانی آن طی یک هفته اخیر برگزار شده و مرحله استانی آن فردا ۱۲ بهمن برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ایرانی خاطرنشان کرد: زمینه سازی حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله اهداف محوری برنامه های درنظر گرفته شده برای ایام دهه مبارک فجر باشد.

وی افزود: برگزاری جشن‌های انقلاب در روستاها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه‌های شاخص این کمیته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: دیدار خانواده معزز شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، انعکاس پیشرفت خدمات و امکانات روستاها، ارائه خدمات بهداشتی در روستاها، تجلیل از دانش آموزان نخبه روستایی، اعزام گروه‌های جهادی به روستاها و برپایی میز خدمت در مساجد روستاها از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کمیته روستایی دهه مبارک فجر در سطح استان کردستان است.

در ادامه این جلسه نیز نمایندگان ادارات و سازمان های عضو کمیته روستایی دهه مبارک فجر نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این کمیته اعلام کردند.

کد خبر 1747349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha