وزیر ارشاد از ششمین نمایشگاه فرهنگی هنری رضوی در بوشهر بازید کرد

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی روز پنجشنبه با حضور در ششمین نمایشگاه فرهنگی هنری رضوی در بوشهر از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید محمد حسینی به همراه نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، استاندار و جمعی از مسوولان استانی از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان جزییات آن قرارگرفت.

 

این نمایشگاه همزمان با دهه کرامت، برگزاری دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و در حاشیه هفتمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در گالری مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر برگزار شده است.

 

جاده ولایت به روایت تصویر، شامل مدینه تا مرو، مشهدالرضا، مدینه منوره و تصاویر شش دوره جشنواره ملی مشاعره رضوی، بیداری اسلامی و آثار فرهنگی هنری رضوی از شهرستان های استان بوشهر از جمله بخش های مختلف این نمایشگاه است.

 

 

بنا گزارش روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به منظور شرکت در چند برنامه فرهنگی هنری به بوشهر سفرکرده است.

 

شرکت در هفتمین جشنواره ملی مشاعره رضوی، دیدار با آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، افتتاح پروژه های فرهنگی و افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی حج وزیارت از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ وارشاداسلامی به استان بوشهر است.

 

 

پایان پیام/


 

کد خبر 174736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha