جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی محور برنامه های دهه فجر امسال

سرهنگ گودرزی گفت: جهاد تبیین، خدمت رسانی و امید آفرینی محور برنامه های دهه فجر امسال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه‌ی مبارک فجر امسال با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این ایام یادآور حیات دوباره ملت ایران و جشن‌های پیروزی انقلاب، جشن ملی است، افزود: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب امسال نیز با محوریت مردم و در مساجد و محله ها برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیکی دهه فجر و ایام انتخابات، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی انتخابات برگزار می‌شود و باید در برنامه ها و جشن های دهه فجر بر  اهمیت انتخابات و حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید شود.

سرهنگ گودرزی حضور مردم در صحنه را سبب ترس و نا امیدی دشمن دانست و ادامه داد: دشمن همواره از حضور مردم در صحنه و مشارکت و یکپارچگی ملت ایران می ترسد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه ملت ایران به مانند همیشه در این دو رویداد ملی به موقع و مقتدرانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: ملت ایران با حضور خود بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در سایه ولایتمداری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید، گفت: ملت ایران با لبیک به امام خمینی (ره) در صحنه حاضر شدند و بعد از انقلاب نیز با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مسیر اقتدار و استقلال را طی کردند و همچنان هم در این مسیر قدم بر می‌دارند.

کد خبر 1747415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha