۱۸ هزار ریزبرنامه فرهنگی و هنری؛ تدارک ستاد دهه فجر در خراسان جنوبی

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر امسال ۱۲۰ عنوان برنامه شاخص در قالب ۱۸ هزار ریزبرنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و هنری در استان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی امروز پنجشنبه (۱۲ بهمن) در دیدار مسئولان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۹ کمیته اجرایی در سطح ملی متناسب با ۲۹ کمیته تخصصی در مرکز کشور ذیل این ستاد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۱۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، هنری و وزرشی به جزء برنامه‌های عمرانی که از سوی استانداری و فرمانداری‌ها دنبال می شود در قالب ۱۸ هزار ریزبرنامه در سطح مساجد، مدارس، هیئت ها، ادارات و ... در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر«جشن ملی، حضور و مشارکت پرشور و آینده ای روشن» است، ادامه داد: این ایام به خاطر گره خوردن توحید نظری و عملی در ایران اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استمرار این حرکت انقلابی برای خارج شدن از سلطه مستکبران و قرار گرفتن در زیرچتر ولایت الله برای همه ما به منزله جشن است.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه ولایت، گوهر بسیار نابی است که ملت بزرگ ایران در گرداگرد و زیر چتر آن توانستند به عزت و بزرگی دست یابند، تأکید کرد: آینده روشن این ملت و همه بشریت در زیر سایه ولایت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مدیون اولیای الهی و شرمنده هستیم که از این نعمت آن طوری که باید و شاید بهره‌برداری نکرده‌ایم، گفت: اما آن چرا از همراهی و همگامی با ولایت به دست آورده‌ایم حقیقتاً برای ملت ایران مایه عزت، شکوه و عظمت بوده و برای دشمنان مایه سرشکستگی و شرمندگی شده است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این روزهای برایمان فرصتی برای تفکر و تعقل در مورد این گوهر تابناک (ولایت) و برای اصرار، استمرار و تمرین بر کیفیت ولایت‌مداری ما بوده تا زمینه برای ظهور حجت بزرگ خداوند فراهم شود.

حجت الاسلام مشرفی خاطرنشان کرد: همه بشریت امروز تشنه معنویت، عدالت و آرامش و معارف ناب قرآن و اسلام هستند که با ظهور حضرت ولی عصر(عج) از این معارف ناب تمام بشریت بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1747516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha