کاندیداها رعایت اخلاق اسلامی را در دستور کار قرار دهند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رعایت اخلاق اسلامی و دوری از وعده‌ای غیر عملی از سوی کاندیداهای مجلس ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است که حفظ این انقلاب در گروه حضور و مشارکت آحاد مردم در عرصه های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه، با اشاره به پیش رو بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، افزود: این دو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و همچون گذشته حضور آگاهانه و مقتدرانه ملت ایران را می طلبند.

وی به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان از ماه ها قبل به دنبال کم رنگ نشان دادن حضور مردم در این دو صحنه سیاسی و مهم است که حضور مردم در انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن های انقلاب تودهنی محکم به دشمنان و خنثی کننده توطئه های آنان است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به آمادگی کشور برای برگزاری انتخاباتی پرشور بیان کرد: رعایت اخلاق اسلامی و قانون از سوی کاندیداهای انتخابات امری ضروری است و این افراد باید از وعده غیرعملی پرهیز کنند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه همگان به ویژه محققان و اندیشمندان در ابعاد فکری، انگیزشی و اعتقادی وظیفه دارند مردم را به حضور حداکثری دعوت کنند، اضافه کرد: دشمنان با تمام توان در این زمینه و به منظور کمرنگ کردن حضور مرم تلاش می کنند که مقابله با این توطئه دشمن وظیفه همگانی است.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب را ضروری دانست و ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است و مدیران و مسئولان باید دستاوردهای انقلاب را به مردم نشان دهند.

کد خبر 1747680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha