یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی، وجود مردمی وفادار و متعهد به عهد است

امام جمعه شیروان گفت: یکی از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وجود مردمی وفادار و متعهد به عهد می باشد که پس از گذشت بیش از ۴۰ سال انقلاب همیشه ثابت قدم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان جمعه شب ۱۳ بهمن ماه در مراسم آغازین «۱۰جشن، ۱۰ مسجد» به مناسبت آغاز چهل و پنجمین دهه فجر پیروزی که با حضور مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد اظهارکرد: مردم همراه امام بودند و پس از آن همراه رهبری بر عهد خود باقی می مانند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت دهه فجر و جشن های رجب و شعبان با پیوست انتخابات به عنوان رکن اصلی برای حضور باشکوه و انتخاب اصلح و تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی برای کشور، برای آینده انقلاب اسلامی تاثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: انقلاب اسلامی همانند بعثت نبی گرامی اسلام عزت و افتخار را به ارمغان آورد، همانطور که در بعثت، مردم از اوج جاهلیت به مسلمانان عزتمند و پرافتخار رسیدند در انقلاب اسلامی هم از ذلت زیر سلطه آمریکا بودن به اوج عزتی رسیدیم که امروز مبادلات بزرگ جهانی بدون نقش آفرینی ایران اسلامی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: تلاش امروز دشمن در جهت ناامید سازی مردم و جوانان است باید در تلاش باشیم تا با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی مانع حربه دشمن شویم.

حجت الاسلام تکمیلی اضافه کرد: امروز تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه شرعی و عرفی همه مردم است و مردم ایران همانند گذشته حضور پرشوری در پای صندوق های رای خواهند داشت.

کد خبر 1747714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha