نظام جمهوری اسلامی، نگاهی ویژه به مناطق مرزی کم‌برخوردار دارد

استاندار آذربایجان غربی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مناطق مرزی و کم برخوردار توجه ویژه می شود و توسعه جهشی زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی خوی در دولت سیزدهم ستودنی و نمونه بارز کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، همزمان با ایام الله دهه فجر و به میمنت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرکز آنژیوگرافی دانشکده علوم پزشکی خوی با حضور محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم به خبرنگار شبستان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مناطق مرزی و کم برخوردار توجه ویژه می شود و توسعه جهشی زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی خوی در دولت سیزدهم ستودنی و نمونه بارز کار جهادی است.

وی افزود: با تلاش های مدیریت و کارکنان دانشکده علوم پزشکی خوی شاهد ارائه خدمات به روز و تخصصی حوزه سلامت به مردم شمال استان هستیم.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت های انسانی،علمی، تاریخی و گردشگری شهرستان خوی افزود: امیدواریم با هم افزایی مسئولان در آینده نزدیک، خوی به قطب خدمات بهداشتی درمانی شمال استان و کشورهای هم جوار تبدیل شود.

نظام جمهوری اسلامی، نگاهی ویژه به مناطق مرزی کم‌برخوردار دارد

حبیب زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی خوی نیز با ارائه گزارش مراحل ساخت و تجهیز این مرکز اظهار کرد: با بکارگیری رویکرد توسعه محور و الگوی عدالت در سلامت و نگرش و فعل تحولی از سال ۱۴۰۱ تاکنون دانشکده علوم پزشکی خوی در زمینه گسترش زیرساخت ها و بهبود شاخص های خدمات سلامت جزء دانشکده های در حال رشد در سطح کشور معرفی شده است.

وی افزود: مرکز آنژیوگرافی خوی از نظر وسعت بزرگترین مرکز در استان و مجهز به دستگاه ها و تجهیزات مدرن بوده و دارای ۱۰ تخت بستری و قسمت های پره آنژیوگرافی(آمادگی) و اتاق کت لب و پست آنژیوگرافی(ریکاوری) می باشد.

حبیب زاده ادامه داد: این بخش در راستای نیاز مبرم مردم شمال استان و اجرای کامل کد۲۴۷ (سکته قلبی)کشوری احداث شد.

گفتنی است؛ بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت ا... خویی(ره) به مساحت ۸۸۰ متر مربع و با مشارکت بخش خصوصی احداث و جواب گوی مراجعین شهرستان خوی و شمال استان خواهد بود.

کد خبر 1747737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha