اجرای 6 برنامه شاخص در شهرستان گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران گفت:در دهه فجر و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و اسلام، ۶ برنامه در حوزه‌های فرهنگی و هنری توسط این اداره در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

«اورنگ نارکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را حرکتی تاثیرگذار در تاریخ ایران دانست و اظهار کرد: نهضت تاریخ ساز انقلاب اسلامی همه معادلات جهان اسلام و حتی دنیا را تغییر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه دهه فجر نویدبخش و مقطع رهایی ملت های مسلمان و آزاده دنیا بود، گفت: در دهه فجر و پاسداشت ارزش‌های انقلاب و اسلام، ۶ برنامه در حوزه‌های فرهنگی و هنری توسط این اداره در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

وی رونمایی از آثار تولیدی هفت نویسنده در حوزه‌های مختلف برای نخستین بار را از جمله این برنامه‌ها دانست و ادامه داد: افتتاح سینمایی با ظرفیت ۴۰ نفر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام شهید «مسعود پور ویس» نیز از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

نارکی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره طراحی پوستر «حجاب و عفاف» و برپایی شب شعر نیز از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ایام است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران یادآور شد: برپایی ایستگاه عکاسی انقلاب و مسابقه عکس انقلاب در سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان خواهد بود.

وی گفت: جشنواره طراحی پوستر «حجاب و عفاف» تابستان امسال با انتشار فراخوانی بیش از ۱۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که برگزیدگان آن در این ایام تجلیل می‌شوند.

کد خبر 1748086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha