رویداد تولید محتوای دیجیتال، بهانه‌ای برای تولید رسانه‌ای فاخر است

جعفری گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، بهانه‌ای برای تولید رسانه‌ای فاخر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علی جعفری، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی، امروز (۱۵ بهمن) در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مرکزی، با اشاره به اهمیت تولید محتوا گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، بهانه‌ای برای تولید رسانه‌ای فاخر است.

وی با اشاره به اینکه، اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا بسیج به صورت ۴۸ ساعته و حضوری برگزار شده است، افزود: این رویداد فرهنگی در رشته‌های پویا نمایی، تولید نرم افزار موبایلی، تولید بازی موبایلی، ویدئو گرافیک، طراحی گرافیک و موشن گرافی برگزار شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی خاطر نشان کرد: تیم‌های برتر این جشنواره به مرحله کشوری که در اول اسفندماه در تهران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

جعفری همچنین با اشاره به اینکه در این رویداد میزبان ۱۰۰ شرکت کننده بودیم، اظهار داشت: شرکت کنندگان بحمدالله تولیدات خوب و توانمندی های خود را ارائه کردند.

این مقام مسئول هدف از اجرای این رویداد را احصای توانمندی‌های افراد دانست و ادامه داد: امید است بتوانیم در آینده برای رشد و ارتقای این تیم‌ها برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.  

کد خبر 1748146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha