فراهم شدن امکان برگزاری اردوی زیارتی در کربلای معلی

رضایی پور گفت: با پی گیری بنیاد دعبل خزایی امکان اسکان اردوهای زیارتی مجموعه های فرهنگی و مذهبی استان در کربلای معلی فراهم شده است.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با استعانت از الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر عج و در راستای اجرای خدمات پشتیبانی، حمایتی و مساعدت به فعالیت های فرهنگی، تفریحی و زیارتی هیأت های مذهبی، اسکان اولین اردوی زیارتی یکی از مجموعه های فرهنگی و مذهبی استان لرستان، در زائرسرای بنیاد دِعبِل خُزاعی، مستقر در شهر مقدس کربلای معلی، با موفقیت انجام شد.

نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان افزود: در همین راستا، پس از بررسی درخواست واصله از این مجموعه، هماهنگی زمان عزیمت، مدت اقامت، تعداد نفرات اعزامی و هماهنگی انجام شده با معاونت خدمات بنیاد دِعبِل خُزاعی کشور، مقدمات لازم فراهم شد و اسکان این اردوی زیارتی، به مدت دو شب، همزمان با شب جمعه، شب زیارتی حضرت اباعبدالله الحسین ع در ماه رجب، با موفقیت در زائر سرای بنیاد دِعبل خُزاعی، مستقر در شهر مقدس کربلای معلی، با موفقیت برگزار شد.

وی بیان کرد:  همچنین درخواست اسکان اردویی، دومین مجموعه مذهبی استان، از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی، متشکل از بانوان یکی از هیات های مذهبی، به همراه تعدادی از بانوان زائر اولی، از شهرستان خرم آباد، واصل شده و با هماهنگی های به عمل آمده، اسکان این هیات، در زائر سرای بنیاد دِعبِل خُزاعی مستقر در کربلای معلی، طی شعبان المعظم و ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، انجام خواهد پذیرفت.

رضایی پور خاطرنشان کرد: عیادت، دلجویی، سرکشی و تکریم مداحان، ستایشگران اهل بیت(ع) و پیرغلامان حسینی (ع) و پیشکسوتان هیات های مذهبی از برنامه های مستمر بیناد دِعبل خُزاعی استان لرستان است.

وی ادامه داد: اجرای ویژه برنامه هایی نظیر آیین تکریم مقام مجنون و اعطای نشان حبیب و آیین تکریم بانوان بهشت و اعطای نشان حضرت فاطمه س و اهدای حمایل خادمی سیدالشهدا ع به عاشقان، دلسوختگان و خادمین سیدالشهدا (ع) از دیگربرنامه های بنیاد دِعبل خُزاعی در استان لرستان است.

نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی استان لرستان اظهار کرد: پیگیری و اجرای خدمات پشتیبانی و حمایتی از مجموعه پیرغلامان حسینی (ع)،   هیات های مذهبی، فعالان فرهنگی و ستایشگران اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های است که در دستور کار نمایندگی بنیاد دِعبِل خُزاعی استان لرستان قرار دارد.

کد خبر 1748212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha