تلاش دولت رساندن اجناس با قیمت‌های مناسب‌تری به دست مردم است

وحیدی گفت: دولت تلاش می کند مردم کمتر دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شوند و اجناس را با قیمت های مناسب‌تری به دست مردم برساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه  احمد وحیدی در حاشیه بازدید از بازار چه توزیع کالاهای اساسی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز در راستای افتتاح برخی از پروژه‌ها، سفرهایی به شهرهای استان کرمانشاه آمدم، گفت: بمناسبت ایام الله دهه فجر  از تعدادی پروژه‌های در حال اجرای کرمانشاه بازدید می کنیم و در جلسات و برنامه هایی که در راستای پیشرفت و توسعه استان برگزار می‌شود، به همراهی استاندار و دیگر مسئولان حضور خواهیم یافت.

وزیر کشور افزود: مسئولان استان  کرمانشاه تدبیر خوبی در شهر کرمانشاه درجهت راه اندازی بازارچه های تامین و عرضه کالاهای اساسی داشتند و امیدواریم این برنامه ها ادامه داشتند باشند.

وی  خاطر نشان کرد:تمام تمرکز ما بر این است که اقلام پروتئینی مانند مرغ و گوشت ارزان‌تر به دست مردم برسد  همچنین دیگر اجناس اساسی در این بازارچه‌ها کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وحیدی  با اشاره به اینکه تلاش دولت این است که کالاها و اجناس ارزانتر به دست مردم برسد، تصریح کرد:بازارچه‌های عرضه کالای اساسی به منظور ارائه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب راه‌اندازی شده است که این بازارچه همزمان با دهه فجر افتتاح و تا پایان فروردین ماه برپا خواهد بود.

تلاش دولت رساندن اجناس با قیمت‌های مناسب‌تری به دست مردم است

کد خبر 1748342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha