چند پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در کرمانشاه افتتاح شد

امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه بمناسبت ایام دهه فجر و در جریان سفره یک روزه وزیر کشور به استان کرمانشاه چندین پروژه صنعتی، عمرانی و اجتماعی افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه احمد وحیدی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در قالب سفر یک‌روزه به کرمانشاه سفرکرد و با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه  قرار گرفت.

براساس این گزارش، حضور در دفتر امام جمعه کرمانشاه، بازدید از قطار شهری و بازارچه عرضه کالاهای اساسی، افتتاح پت اسکن بیمارستان بهارستان کرمانشاه، افتتاح ۲ کشتارگاه و بازدید از چند پروژه در شهرستان‌های شرقی استان در برنامه‌های این سفر  است.

چند پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در کرمانشاه افتتاح شد

آغاز اجرای عملیات طرح تقویت آبرسانی جنوب به شرق شهر کرمانشاه

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور احمد وحیدی وزیر کشور عملیات اجرایی طرح تقویت آبرسانی به مناطق جنوب و شرق شهر کرمانشاه آغاز شد.

همچنین، اعتبار این طرح بزرگ ۱۶۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتبارات طرح رفع تنش آبیاست که با به بهره برداری رسیدن این پروژه ۲۰۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

گفتنی است از مشخصات این طرح این است که طول خط انتقال این طرح ۹ کیلومترو برای تأمین آب آن تعداد ۱۵ حلقه چاه در نظر گرفته‌شده و به گفته شرکت آب و فاضلاب قرار است در مدت حدود ۶ ماه به بهره‌برداری برسد.

چند پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در کرمانشاه افتتاح شد

 فاز اول پروژه مسکن کارکنان انتظامی کرمانشاه به بهره برداری رسید

در ادامه این سفره کاری یکروزه فاز اول پروژه مسکن کارکنان انتظامی کرمانشاه توسط وزیر کشور به بهره برداری رسید.

 همچنین، این پروژه در مجموع ۱۳۷۶ واحد و در قالب طرح نهضت جهادی کارکنان انتظامی در دست احداث است که  فاز اول این پروژه  که ۶۴ واحدی است  امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه با حضور وزیر کشور به بهره‌برداری رسید و فاز دوم  ۵۴۸ واحد است که۱۴۰ واحد آن تا پایان بهمن ماه امسال و بقیه واحدهای این فاز هم مهر ماه سال آینده همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، در کنار این واحدهای مسکونی، مراکز تجاری، آموزشی و اماکنی مانند مسجد هم در مجموعه احداث می‌شود و در مجموع با لحاظ این واحدها ۲۰۰۰ واحد تا پایان سال ۱۴۰۴ در این مجموعه احداث می‌شود.

در ادمه این سفره یکروزه  افتتاح کلانتری ۱۴ مطهری کرمانشاه، بازدید از اتوبوس‌های جدید شهری، افتتاح ۲ کشتارگاه و بازدید از چند پروژه در شهرستان‌های شرقی استان از دیگر برنامه های این سفر است.

چند پروژه عمرانی با حضور وزیر کشور در کرمانشاه افتتاح شد

کد خبر 1748345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha