حضور در راهپیمایی اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور می رساند

نظری با اشاره به اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: باید با حضور گسترده در راهپیمایی اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اهمیت برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید با حضور آگاهانه و گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد تا بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از کارهای و توطئه های خود نا امید شوند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی تدارک دیده شده است، ادامه داد: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان مرکزی با حضور خود در این آیین مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می کوبند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، با تاکید بر اینکه باید از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان استفاده کنیم، افزود: باید با حضور پرشور در راهپیمایی بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به منصه ظهور برسانیم.

وی در ادامه بر لزوم توجه ویژه فرمانداران شهرستان های تابعه به برنامه ریزی بهنگام و منسجم در برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: استفاده از سخنرانان برجسته کشوری و استانی برای تبیین حضور در انتخابات اسفندماه ضروری است.

این مقام مسئول ادامه داد: تقویت و توجه ویژه به برگزاری راهپیمایی در نقاط روستایی سراسر استان نیز ضروری است و این مهم باید در دستور کار دهیاری ها قرار گیرد.

نظری اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید در خور شان استان امامین انقلاب برگزار گردد و شور و نشاط مردم در ایام دهه فجر مقدمه ای بر حضور و مشارکت پرشور در انتخابات آتی باشد.  

کد خبر 1748423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha