اصحاب فرهنگ و هنر به وظیفه میهنی خود عمل کردند

شاعر دفاع مقدس و ادبیات پایداری گفت: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور و مشارکت حداکثری خود در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه ملی و میهنی خود عمل کردند.

حسین اسرافیلی از شاعران شعر دفاع مقدس و ادبیات پایداری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ خبرگزاری شبستان ضمن تبریک به ملت ایران برای مشارکت حداکثری در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات به وظیفه ملی و میهنی خود عمل کردند.

اسرافیلی خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری باعث روی کار آمدن دولتی توانمند و قدرتمند است. مسئولان و دولت جدید باید شنونده حرف دل و دغدغه های مردم باشند؛ مشارکت یک سوم واجدین شرایط در دور اول انتخابات ریاست جمهوری پیام های بسیاری داشت.

وی ضمن تشکر از مشارکت خوب ملت فهیم ایران در دور دوم و حضور بالای اصحاب فرهنگ و هنر پای صندوق های رای گفت: در کشور عزیز ما ایران اقوام و قومیت های مختلفی حضور دارند که همگی ذیل پرچم ایران بزرگ برادرانه زندگی می کنند. این مردم با حضور خود پای صندوق های رای نگهبان فرهنگ کهن خود را انتخاب کردند.

این شاعر دفاع مقدس گفت: به امید روزی که دولت چهاردهم ضمن پاسداری از فرهنگ کهن ایران اسلامی در راستای توسعه، پیشرفت و جهان گیری این فرهنگ اقدام نمایند.

کد خبر 1771464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha