تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی تاپایان سال جاری اعتبار دارند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: تمامی مجوزهای کسب و کار کاغذی قدیمی تاپایان سال جاری دارای اعتبار بوده و پس از آن خدمات دولتی و بانکی به صاحبان آنها ارایه نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید ملااسماعیلی امروز سه شنبه (۱۷ بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تمامی مجوزه های کسب و کار کاغذی تا پایان سال جاری اعتبار دارد، گفت:  صاحبان مشاغل دارای مجوز کسب و کار قدیمی کاغذی می توانند طی فرآیندی سریع و ساده در کوتاهترین زمان ممکن مجوز خود رابه مجوز الکترونیک تبدیل کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با بیان اینکه ثبت درخواست و صدور تمامی مجوزهای کسب و کار هم اینک به صورت کاملا متمرکز از طریق درگاه ملی مجوزها به آدرس www.Mojavez.ir انجام می شود، افزود: صدور مجوزهای کاغذی با مهر و امضای اشخاص و خارج از فرآیند درگاه ملی مجوزها غیر قانونی و جرم است.

این مقام مسئول بیان کرد: تمامی افرادی که از درگاه ملی مجوزها درخواست صدور مجوز کنند تحت حمایت کامل قانون قرار دارند.

وی اضافه کرد: میزان اهمیت این فرآیند برای نظام حکمرانی اقتصادی کشور به اندازه ای است که چنانچه صادرکنندگان مجوزهای کسب و کار پس از گذشت مدت زمان مندرج در درگاه ملی مجوزها، مجوزشان بدون دلیل قانونی صادر نشود، با ثبت شکایت در این درگاه، مجوزشان بطور خودکار و بدون بررسی مجدد توسط دستگاه صادرکننده مجوز، صادر می شود.

کد خبر 1748557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha