شرکت در یک حماسه برای خلق حماسه ای بزرگتر/ سرایانی ها پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند

اقشار مختلف مردم سرایان از پیر و جوان آماده شرکت در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با هدف خلق حماسه دیگر در انتخابات اسفند سال جاری می شوند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی: توجه توجه ... این صدای انقلاب ملت ایران است؛ وقتی گوینده رادیو با این کلمات، پیروزی انقلاب را در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ اعلام می‌کرد، شیشه عمر نظام سیاسی فاسد پهلوی شکسته شده بود و خاطره‌انگیزترین روز تاریخ معاصر ایران در حال رقم خوردن بود؛ از آن روز به بعد، هر سال و با آغاز دهه فجر، شهرهای ایران حال و هوای خاصی پیدا می‌کنند و در نهایت به یک اتفاق بی‌نظیر ختم می‌شود: راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن که «در جهان یک پدیده بینظیر است؛ هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی بیند و به یاد ندارد؛ این مخصوص شماست.» (رهبر معظم انقلاب ۲/۱۱/۱۳۸۲)

راهپیمایی باشکوه به وسعت یک سرزمین و در هر شهر و روستا، مخصوص ملت ایران است، ملتی که پس از گذشت چهل و پنج سال، بر خلاف دیگر انقلاب‌های معاصر جهان نه تنها به آرمان‌های انقلاب پشت نکرده‌اند، بلکه آرمان‌های انقلاب‌اسلامی را در راهپیمایی‌ سالروز پیروزی انقلابشان، فریاد زده و در صحنه عمل تا رسیدن به وضعیت مطلوب آن ها را مطالبه می‌کنند. اجتماعی که هر سال در یوم‌الله ۲۲ بهمن برای تجدید بیعت با امام خمینی و شهیدان راه انقلاب اسلامی برگزار شده و استقامت و پایداری بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی برخاسته از قیام مردم، با صدای بلند اعلام می‌شود. (منبع: khamenei.ir)

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه بیداری و بصیرت مردم

علی اکبر اصیل از فرهنگیان سرایانی با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شرکت در این مراسم حماسی و وحدت بخش، نشانگر بیداری و بصیرت مردم در انتخاب صحنه های حساس است و در واقع در سال جاری اعلام حمایت و همبستگی مجدد با مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و محور مقاومت از دیگر ویژگی های راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن است.

جواد حبیبی یکی از دانش آموزان بسیجی که در سال جاری اولین حضورش را در انتخابات تجربه خواهد کرد، گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همانند سایر مردم، به اتفاق همکلاسی‌هایم شرکت می کنم تا بلوغ سیاسی خود را جشن بگیرم.

شرکت در یک حماسه برای خلق حماسه ای بزرگتر/ سرایانی ها پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند

وی صحنه انتخابات را یکی از عرصه های اثرگذار در سرنوشت کشور توصیف کرد و ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دو موضوع سرنوشت ساز برای فراهم کردن نمایش اقتدار و همراهی ملت همیشه در صحنه با مسئولان کشور است.

دانش آموز دیگری هم دلیلش برای شرکت در راهپیمایی را لبیک به فرمان رهبر عنوان می کند و می گوید: چون رهبرم ما را تشویق و ترغیب به این حضور می کند ما نیز به عنوان دانش آموز به منزله سرباز ولایت، باید در همه صحنه های اجتماعی آماده نقش آفرینی باشیم.

حبیبی که در حال تهیه نمادی برای شرکت در راهپیمایی است، اضافه کرد: دانش آموزان در اول انقلاب با لبیک به فرمان ولایت در میدان‌های نبرد شرکت کردند و با نثار جانشان باعث پاسداری از ارزش های انقلاب و حفظ خاک و ناموس و وطن شدند و در حال حاضر ما نیز به عنوان ادامه دهنده راهشان همواره باید در صحنه های انقلابی حضور داشته باشیم.


وی حضور در صحنه راهپیمایی و انتخابات را نوید این موضوع دانست که دانش آموزان نیز با برخورداری از بصیرت انقلابی مطیع اوامر ولایت هستند.

با خانواده می آیم
یوسفعلی یحیایی یکی از کارگران ساختمانی از آمادگیش برای شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن می گوید و با افتخار اعلام می کند که در طول سال های عمرم که در نظام انقلاب اسلامی گذشته است ادعا می کنم که حتی یکسال نبوده که در این مراسم همراه خانواده ام شرکت نکنم.


وی نقش تک تک مردم، در شکوه و عظمت این مراسمات را یادآور و می گوید: هرچه حضور مردم در راهپیمایی و نیز صحنه های دیگر همانند انتخابات بیشتر باشد اقتدار و عزت ایران بیشتر و افزایش ناامیدی دشمنان در برابر عزم و اراده فولادین ملت انقلابی بیشتر خواهد شد.


سید عباس موذنی از کسبه بازار زعفران سرایان نیز با دعوت از همه اصناف و مردم، حضور گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را مقدمه ای برای خلق حماسه ای بزرگتر در صحنه انتخابات پیش رو توصیف می کند و خاطرنشان می کند: مردم شهرستان با حضور پررنگشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه های دشمنان در القا به تحریم انتخابات را خنثی خواهند کرد.


وی تصریح کرد: دشمنان هنوز ملت ایران را نشناخته اند چون هرچه نیرنگ و توطئه هایشان علیه ملت بصیر ایران بیشتر شود وحدت و مقاومت ملت افزایش می یابد و ضرورت حضور در صحنه ها بیشتر احساس می شود.

شرکت در یک حماسه برای خلق حماسه ای بزرگتر/ سرایانی ها پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند


عباس رحیمی از کارگران شهرداری سرایان هم که مشغول آذین شهر برای ایام پیروزی انقلاب اسلامی است به خبرنگار شبستان می گوید: همه این فعالیت ها آغازی است برای رونق حضور پررنگ مردم و قدردانی از آنان که در صحنه های حضور هستند و این کمترین کاری است که من و همکارانم انجام می دهیم و به آن افتخار می کنیم.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن؛ نمایش غیرت انقلابی
محمدرضا ابراهیم زاده مدیر مجتمع خیریه درمانی باب الحوائج سرایان هم شرکت در راهپیمایی و انتخابات را نمایش بصیرت و غیرت انقلابی اقشار مختلف، معرفی می کند که نشان از همراهی و همدلی ملت در خلق صحنه های حساس و تاثیرگذار ایران است.


محسن مظفری از خدمتگزاران مشغول در یکی از مدارس سرایان هم در خصوص حضور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن می گوید: شرکت در این صحنه های انقلابی نشان از اثبات این موضوع به دشمنان نظام است که ملت ایران با وجود همه دشمنی‌ها  و تحریم‌های اقتصادی روی آرمان ها و ارزش هایشان ایستاده اند و با تمام توان در برابر دشمنان از پای نخواهند نشست.


مسئول تبلیغات اسلامی سرایان هم با اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه سرایان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسیر میدان قدس به طرف مصلی نماز جمعه را با شعارهای انقلابی و اعلام بیزاری از استکبار و بیداری ملت انقلابی ایران و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه را خواهند پیمود.


محمد طاهری حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراخوانی عمومی برای حفظ آمادگی و بصیرت در صحنه، ملت مقاوم و دشمن شناس ایران توصیف کرد و از همه اقشار بویژه نوجوانان و جوانان دعوت کرد تا در این صحنه  بصیرت افزا شرکت کرده و بار دیگر همانند سال های گذشته حماسه ای دیگر خلق کنند.

کد خبر 1748583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha