اتمام عملیات گازرسانی به مناطق مختلف مازندران تا پایان ۱۴۰۳

حسینی پور گفت: از برکت انقلاب اسلامی ایران این است که بیش از ۹۸ درصد روستاهای مازندران لوله کشی گاز انجام شد و مابقی تا پایان ۱۴۰۳ کل مازندران سبز می شود و این اقدام با توجه به برودت هوا در منطقه، نعمت گاز نعمت والایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور_ استاندارمازندران، سه شنبه(۱۷بهمن) در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه های ارتباطی و مخابراتی شهرستان گلوگاه اظهار کرد:  دهه فجر برای مردم مهم است که‌چهل و پنج سال مقاومت و تحریم ها را تحمل کردند و تسلیم نشدند.

وی افزود: مردم با استفاده از تجربه تاریخی یک روز اجازه ندادند امام حاضر تنها باید و ۴۵ سال مردم مقاومت کردند که ثابت کنند با بصیرت پای ولایت هستند.

حسینی پور گفت: در ایام فرخنده دهه فجر پروژه های مهم سازندگی افتتاح می شود که یکی از تاکیدات رئیس جمهور محرومیت زدایی است که باید به روستاها توجه شود.

وی افزود: مردم گلوگاه و منطقه روستایی این شهرستان مردم‌متدین و پرتلاش، استوار و سختکوش که برای ساختن و آینده بیشترین تلاش را کردند و کم توجهی هایی به این منطقه شد که باید جبران شود.

حسینی پور گفت : توقع داریم که‌مصوبات سفر ۱۰۰ درصد اجرایی شود.

وی افزود: برکت انقلاب این است که بیش از ۹۸ درصد روستاهای مازندران لوله کشی گاز انجام شد و مابقی تا پایان ۱۴۰۳ کل مازندران سبز می شود و این اقدام با توجه به برودت هوا در منطقه، نعمت گاز نعمت والایی است.

استاندار مازندران اظهار کرد: گاز به روستاها برده شد تا همگان بهره مند شوند که زیرساخت حرکت و مقدمه تعالی روستاست و خدمتی است که زنجیره خدماتی روستاها را برای تولید محکم کند.

حسینی پور اظهار کرد: بزرگترین پروژه توسعه دریامحور و ساخت دو شناور ۳۵۰۰ تنی با ۳ هزار میلیارد تومان اجرایی شد و سال آینده ۶ کشتی در مازندران در نظر گرفته می شود.

وی گفت: تولیدات روستاها باید افزایش یافته و صادر شود تا انگیزه برای ماندگاری جوانان و اشتتغال شود.

این مسوول عالی استان یادآور شد: اکنون در حال جهاد هستیم و در گام دوم انقلاب بلید به اهداف عالیه در تمدن اسلامی رسیده و ج آنان نخبه روستایی با حمایت پیشکسوتان و علما و معتمدان آبادانی و توسعه در روستاها اتفاق افتد.

وی گفت عت: امروز دشمن ما بعد از ۴۵ سال که به دنبال نقاط ضعف بود امروز بر نقاط قوت ما توجه دارد.

استاندار مازندران افزود: انتخابات برای ما مهم است و دشمن در حال تعیین تکلیف است و حضور حداکثری مردم و انتخلب اصلح نست محکمی بر دشمنان است که تش دارد مردم ایران را بی اراده کند و باید با اراده و قدرت و انسجام‌پیچ آخر   و نهایی حرکت عظیم انقلاب اسلامی  را بپیماییم.

مراسم گازرسانی به روستاهای گلوگاه و پوشش صددرصدی گازرسانی به کلیه مناطق شهری و روستایی گلوگاه و اعلام شهر سبز حوزه گازرسانی در شهرستان گلوگاه در روستای نیالا امروز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی اجرایی شد.

کد خبر 1748619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha