جزئیات برگزاری مسابقه نقاشی در سنقر و کلیایی اعلام شد

بمناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه نقاشی با موضوع «نقش نماز در  پیروزی انقلاب» ویژه سنین ۶تا ۱۲ سال در سنقر و کلیایی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با حمایت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، کانون بسیج هنرمندان ناحیه سنقر و ستاد اقامه نماز شهرستان سنقروکلیایی به مناسبت دهه فجر و انس با نماز در میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.  

براساس این گزارش ، مسابقه نقاشی با موضوع "نقش نماز در  پیروزی انقلاب"  ویژه سنین ۶تا ۱۲ سال با موضوعات نماز و حجاب :نقاشی از زنان محجبه در حال نماز، نماز و ایثار:نقاشی از شهدای محراب، نماز و رزمندگان اسلام، نماز و خانواده:نقاشی از نماز خوندن با اعضای خانواده، دعا و نیایش با خانواده ، نماز و دوستان من:نقاشی از نماز خوندن با دوستات، تشویق همدیگه به نماز، نماز و مدرسه:نقاشی از نماز خوندن تو مدرسه، نماز جماعت، نقش معلم‌ها در ترویج نماز و نماز و آرزوهای قشنگ من:، نقاشی از آرزوهات، طلب حاجت از خدابرگزار می شود.
 

همچنین، مهلت ارسال آثار به مسابقه تا  ۲۶ بهمن ۱۴۰۲جاری است که به نفرات اول تا سوم، جایزه نقدی و لوح تقدیر تعلق می‌گیرد

گفتنی است علاقمندان به شرکت در مسابقه باید آثار خود را با شماره تلفن  ۰۹۱۸۱۳۸۱۴۲۷،  ۰۹۹۱۴۹۱۲۸۵۲ فعال در ایتا ارسال کنید.
 

کد خبر 1748813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha