۱۶۹ طرح عمرانی و بهداشتی در شیروان آماده افتتاح شد

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیروان گفت: ۱۶۹ طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است.

سید هادی محمدی، معاون امور عمرانی فرماندار شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طرح های افتتاح شده شامل مدرسه، بنیاد مسکن، راهداری، آب و فاضلاب، برق، مخابرات، جهاد کشاورزی، شهرداری، صنعت و معدن و بهداشت و درمان خواهد بود که با بهره برداری از آن شاهد ایجاد اشتغال خوب، توسعه و تحول شهرستان خواهیم بود.

وی به احداث کارخانه فروآلیاژ اشاره کرد و افزود: این طرح صنعتی تا یکسال آینده فاز اول آن با ۴۳۰ نفر اشتغالزایی راه اندازی خواهد شد و با تکمیل آن دوهزار شغل ایجاد می شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: همچنین کارخانه ۱۷ کانتینر تجهیزات کارخانه ریسندگی کتان وارد و در حال نصب است که با راه اندازی آن برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

معاون امور عمرانی فرماندار شیروان عنوان کرد: آبفای شهرستان با هشت هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال بیشترین اعتبار را در طرح های دهه فجر شیروان به خود اختصاص داده است، تصفیه خانه شهرستان بیش از ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شده بود اما در این دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محمدی بیان کرد: همچنین سایر طرح های در دست اجرای این شهرستان نیز جهاد کشاورزی با ۵۱۰ میلیارد ریال، شهرداری با هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و شهرک صنعتی با ۷۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های بزرگ شهرستان به شمار می رود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1748840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha