ارائه خدمات درمانی نظام جمهوری اسلامی در دنیا استثنایی است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید خدمات در دسترس مردم باشد، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در زمینه ارائه خدمات درمانی در دنیا استثنایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست مدیرکل تامین اجتماعی استان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی تحول عظیمی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه درمان و تامین اجتماعی ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی و تلاش‌های ارزشمند صورت گرفته توسط فرزندان این مرز و بوم، روز به روز شاهد رشد و پیشرفت در کشور به ویژه در حوزه درمان هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جمعیت استان کهگیلویه بویراحمد ناچیز بود که هم اکنون به ۷۵۰ هزار نفر می‌رسد، ادامه داد: جمعیت ایران نیز از ۲۵ میلیون اوایل انقلاب هم اکنون به ۸۵ میلیون رسیده که آماده کردن زیرساخت‌ها در حوزه درمان برای چنین جمعیتی کار ارزشمند و شایسته تقدیری است.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه خدمات رسانی در زمینه جاده، برق، بهداشت و خدمات درمان کار ساده ای نیست، یادآور شد: در استان در گذشته پزشکان هندی بودند ولی هم اکنون در این زمینه خودکفا شده و پزشکان کشورمان در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: دشمن ظرفیت‌ها و توانایی‌های این ملت و کشور را درک کرده و به همین دلیل سال‌های سال دست به اقدام به ترور، تحریم، تهدید و ... بر علیه نظام، انقلاب و مردم زده و شکست خورده است.

وی یادآور شد: علی رغم فشارها، تحریم و تهدیدها که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ادامه داشته، ولی کشورمان در ابعاد مختلف شاهد رشد و توسعه بوده است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر جنگ، تحریم، تهدید و فشارهای اقتصادی امروز بر کشور تحمیل نمی‌شد، شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در کشور و جامعه بودیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به دستاوردهای نظام و انقلاب در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال هم اکنون ۱۳ بیمارستان با بیش از هزار و ۵۰۰ تخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به بیماران اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: امروز در بخش بیمه و درمان تامین اجتماعی خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه می‌شود و افراد تحت پوشش نگرانی لازم را نخواهند داشت.

آیت الله حسینی بیان کرد: در صورتی که خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی ارائه شود، مردم با این خدمات به آرامش می‌رسند و می طلبد برای ارتقا زیرساخت‌های درمانی و بیمه‌ای استان کار و تلاش لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید خدمات در دسترس مردم باشد، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در زمینه ارائه خدمات درمانی در دنیا استثنایی است.

وی خدمات رسانی بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج را به بیماران ارزشمند دانست و گفت: اگر خدمات درمانی در شهرستان‌ها به صورت مطلوب ارائه شود، مردم نیازمند حضور در شیراز برای مراجعه به پزشکان نخواهند بود.

رسول چراغ سحر، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی استان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کاری خود ارائه دادند.

کد خبر 1748890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha