نهضت امام(ره) الگوی قیام مردم مصر و سایر کشورهای اسلامی است

امام جمعه صحنه، با اشاره به تحولات اخیر در برخی کشورهای اسلامی، گفت: قیام مردم مصر و سایر کشورهای اسلامی الگو گرفته از نهضت جهانی حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام عزیزمراد منصوری، امام جمعه شهرستان صحنه، با اشاره به تحولات اخیر در برخی کشورهای اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: حضور و نقش پررنگ مردم آزادیخواه کشورهای اسلامی در این تحولات، الگو گرفته از نهضت و آرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

 

وی با اشاره به الهام بخشی انقلاب ملت ایران به دیگر ملل آزادیخواه جهان، اظهار کرد: امروز در کشورهای مختلف دنیا مانند تونس، مصر و اردن شاهد انقلاب گسترده مردمی هستیم که استکبار ستیزی مهمترین شاخص آنها است.

 

حجت الاسلام منصوری، تحولات امروز برخی کشورهای اسلامی را نتیجه بیداری اسلامی مردم رنج کشیده و آزادیخواه آن کشورها دانست و گفت: امیدواریم که همگام با نهضت بیداری مردم مصر شاهد حرکتی عظیم در میان سایر امت های مسلمان که سال ها تحت سلطه استکبار هستند، باشیم.


وی در ادامه با اشاره به سی و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، بیان کرد: شرایط قبل از انقلاب کشور، ایثارگری های مردم در روزهای اوج انقلاب و پیروزی آن و همچنین خدمات انقلاب به مردم باید برای مردم و به ویژه جوانان بازگو شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه، در پایان خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 17489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha