مردم خراسان جنوبی مهمان لاله‌ها شدند

همزمان دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم خراسان جنوبی عصر امروز (۱۹ بهمن) به مهمانی لاله‌ها رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا «میهمانی لاله‌ها» عصر امروز پنجشنبه ( ۱۹ بهمن)  با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای سراسر استان برگزار شد.

در این آیین که در سراسر گلزارهای شهدای استان برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، با گلاب قبور مطهر شهدا را عطرافشانی کردند و با اهدای شاخه‌های گل به قبور شهدا، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

برگزاری مراسم مداحی و اجرای سرود توسط گروه موسیقی نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های این آیین بود. آیین میهمانی لاله‌ها در بیرجند نیز حضور مردم و مسئولان در قطعه یک و دو گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

گفتنی است، مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی نیز ۲۱ بهمن ماه، ساعت ۲۱:۰۰ به یاد بانگ الله اکبر مردم انقلابی سال ۵۷ و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تمام نقاط استان و با محوریت مساجد، بقاع متبرکه و پشت بام‌ها انجام خواهد شد.

شروع مراسم در بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود که با گلبانگ الله اکبر و نورافشانی خاتمه خواهد یافت.

کد خبر 1748987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha