بحث های داغ انتخاباتی در مساجد شهر ورامین

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین گفت:در ۴۳ مسجد شهرستان بحث های داغ انتخاباتی با حضور جهادگران تبیین و برگزاری سه جلسه با رای اولی ها در مدارس از اهم کارهای صورت گرفته برای برگزار انتخابات پرشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،سید محمد زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در نشست نهضت اطلاع رسانی فرمانداری ویژه ورامین  در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: ۸۰ درصدهزینه تبلیغات در انتخابات با خود کاندید می باشد، در شهرستان ورامین ۱۹۰ شعبه اخذرای با تفکیک ۱۵۹ شعبه  دربخش مرکزی،۳۱ شعبه در بخش جواد آباد و ۱۰ شعبه اخذ رأی سیار چینش شده اند و  هر شعبه بطور میانگین ۲۲ نفر عوامل دارند.
وی برنامه های تبیینی انتخابات را از جمله کارهای صورت گرفته عنوان کرد بیان داشت:برگزاری تریبون آزاد مدتی است که از سوی روابط عمومی فرمانداری در حال انجام است و در ۴۳ مسجد شهرستان بحث های داغ انتخاباتی با حضور جهادگران تبیین و برگزاری سه جلسه با رای اولی ها در مدارس از اهم کارهای صورت گرفته برای برگزار انتخابات پرشور  بوده است.
زاهدی ادامه داد: در خصوص ایجاد شور انتخاباتی اصحاب رسانه یکی از بال های ما در ستاد انتخابات شهرستان ورامین هستند و ما بر اهمیت نقش رسانه در ایجاد رقابت و انتخاب اصلح واقف هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین نقش محلات و احصا ظرفیت آنها را گوشزد کرد و بیان داشت: هفت محله شاخص در طرح محله محور شناسایی شده اند و ما قصد داریم با حضور در محلات شناسایی از ظرفیت ها و مشکلات آنها آگاه شویم تا بتوانیم از ظرفیت ها برای شهرستان و در جهت رفع مشکلات آنها گام برداریم تا در مواقع مختلف بتوانیم برنامه های مختلفی را با در آنها اجرایی و عملیاتی کنیم.
وی عنوان کرد: در مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری ظرفیت کمی و کیفی آن طبق آمار ارائه شده در شهرستان ورامین دو برابر شده است.
زاهدی در پایان در خصوص احصا اتباع غیر مجاز نیز گفت: اتباع خارجی غیر مجاز باید موارد قانونی کشور ما را رعایت کنند و ما باید تفکیک مجاز و غیر مجاز بودن آنها را با دقیق تر شدن بر این موضوع توسط نهادهای مرتبط انجام دهیم و روزانه این پایش صورت می گیرد و طرد اتباع غیر مجاز صورت می گیرد.

کد خبر 1748995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha