حضور چشمگیر جوانان نشان دهنده آگاهی آنها از دستاوردهای این نظام است

امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نوجوانان دهه هشتادی‌ و دهه نودی جلوه دیگر داشت و این نشان دهنده آگاهی نسل جدید انقلاب از دستاوردهای این نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، صفورادانایی فرد؛

مردم کرمانشاه همزمان با مردم انقلابی سراسر کشور از ساعات ابتدای صبح در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته‌اند تا انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن که «در جهان یک پدیده بی‌نظیر است».

هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی بیند.

همه مردم ائم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازاری، در این اجتماع عظیم حضور پیدا کردند و ندای الله اکبر سر می دهند. امروز حضور چشمگیر دهه نودی ها در راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر است.

حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا معنایی متفاوت داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

*مردم با حضور گسترده خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند پای نظام، انقلاب و خون شهدا ایستاده اند 

ماموستا ملاقادر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجربا اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:دهه ی فجر و ۲۲ بهمن هر سال برای ما یاد آور روزهای سال ۱۳۵۷ است. در آن سال ها مردم همگی با هم متحد شدند و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند ومردان و زنان و کودکان همه در کنار هم ایستادند و روی خواسته ی خود پا فشاری کردند، در خیابان ها گلوله بود که به طرف مردم شلیک می شد اما مردم از گلوله نمی ترسیدند و خودشان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودند.

امام جمعه پاوه افزود:در همین روزها بود که مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) به تبعیت از امام مظلومان سید الشهدا برای بر پایی عدالت جنگیدند و به پیروزی رسیدند. الگوی آنان امام حسین (ع) بود که در راه خدا از هیچ چیز دریغ نکرد و در تاریخ ماندگار شد و مردم ایران در روز ۲۲ بهمن هر ساله به پاس خون هایی که در سال ۵۷ و پس از آن در جنگ تحمیلی ۸ ساله ریخته شد به خیابان ها و میادین شهر می آیند و از انقلاب خود دفاع می کنند.

حضور چشمگیر جوانان نشان دهنده آگاهی آنها از دستاوردهای این نظام است

وی خاطر نشان کرد:در واقع این روزها فرصتی است برای قدردانی از شهدا، شهدایی که رفتند تا ما فرصت زندگی داشته باشیم، شهدایی که جاودانه هستند و بیش تر از همیشه در میان ما حضور دارند.

ماموستا قادری با اشاره به اینکه باید قدر این انقلاب را بدانیم و برای ساختن کشور دست در دست هم دهیم، تصریح کرد: چشم دشمن باز هم خیره به ایران اسلامی است، آن ها دشمنی دیرینه ای با این انقلاب دارند و دنبال فرصتی هستند تا این انقلاب را از بین ببرند.

امام جمعه پاوه تاکید کرد:با توجه به اینکه در آستانۀ ورود به چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب هستیم به شکرانۀ این پیروزی شاهدحضوری باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و با این حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر به دشمنان انقلاب و نظام ثابت شد که این مردم در پای نظام و انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و از آرمان های شان کوتاه نمی آیند.

حضور چشمگیر جوانان نشان دهنده آگاهی آنها از دستاوردهای این نظام است

*دشمنان بدانند پشت سرولی فقیه هستیم از انقلاب و نظام دفاع می کنیم

 در ادامه صدرالله بابلی با اشاره به اینکه یوم‌الله ۲۲بهمن روز رهایی‌ملت‌ایران از زیر یوق‌استکبار و استبداد بود، گفت: یوم الله ۲۲ بهمن همچنین یادآور مجاهدت و ایثارملت رشیدایران و پیروزی‌انقلاب‌اسلامی به رهبری‌امام‌راحل عظیم‌الشأن حضرت امام‌خمینی «ره» و جانفشانی شهیدان‌سرافراز این سرزمین است.

فرماندار سرپل ذهاب افرود:  امام‌راحل با خدا معامله کرد و با ایمان به خداوند توانست مردم را برای خلق‌حماسه بزرگ‌انقلاب‌اسلامی بسیج کند.   

وی خاطر نشان کرد:  دشمن نگران ایام‌الله‌ها است، چرا که ایام‌الله‌ها فرصت‌مناسبی برای تبیین‌دستاوردهای‌انقلاب است که نسل‌های‌امروزی بدانند برای این انقلاب چه خون‌های ریخته شده و باید قدردان آن‌باشیم.

بابلی تصریح کرد: امسال با توجه به دسیسه های دشمنان نظام و اغتشاشات اخیر، حضور گسترده و پرشور مردم مومن و انقلابی شهرستان همگام با ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر به جهانیان ثابت کردند مردم ایران در برابر دشمنان ایستاده اند و کوتاه نخواهند آمد.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: دشمنان بدانند پشت سرولی فقیه هستیم از انقلاب و نظام دفاع می کنیم، به عشق رهبر، شهدا و وطن و سرپل ذهاب در روز ۲۲ بهمن جمع شده ایم و اجازه نخواهیم داد هیچ اجنبی و اوباشی به اسلام لطمه وارد کند لذا امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ مردم ولایتمدارو انقلابی شهرستان با حضور حماسی خود در راهپیمایی انزجار خود را از دشمنان این مرز و بوم نشان دادند.

حضور چشمگیر جوانان نشان دهنده آگاهی آنها از دستاوردهای این نظام است

 *حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:مردم سرپل‌ذهاب علی‌رغم مشکلات‌اقتصادی هیچ‌گاه نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام‌جمهوری‌اسلامی‌ایران، عقب‌نشینی نکردند، حضور کم‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، اتحادمردم در جلوگیری از تجمع در اغتشاشات سال‌گذشته گویای این مطلب است.

امام جمعه سرچپل ذهاب افزود: شکر این نعمت به این است که، آنچه که وظیفه داریم و می‌توانیم در راستای‌خدمت به نظام‌مقدس‌جمهوری‌اسلامی و سربازی‌ولایت انجام دهیم تا مقدمه‌ای برای طلوع‌خورشیدعظمای‌ولایت و ظهورحضرت بقیة‌الله‌الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد:اکنون نظام ما به نظامی بسیار تنومند وپرقدرت تبدیل شده است واستکبار جهانی که نتوانست در زمان نوپایی  این انقلاب به آن ضربه بزند اکنون دیگر به یاری خدا نخواهد توانست چون این نظام بسیار پر قدرت ونیرومند است و حضور همه ساله مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر استحکام واقتدار آن می افزاید.  

حجت الاسلام ساداتی گفت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی درسرپل ذهاب بود که حقیقتا مایه غرور و مباهات دوستداران انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان است.

حضور چشمگیر جوانان نشان دهنده آگاهی آنها از دستاوردهای این نظام است

کد خبر 1749260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha