بانگ الله اکبر در ورامین طنین انداز شد

آیین نورافشانی و سر دادن ندای تکبیر و بانگ الله اکبر در شهرستان ورامین در شب یوم الله ۲۲ بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،همزمان با شب ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم نورافشانی در جای جای میهن اسلامی برگزار و گلبانگ الله اکبر در سراسر کشور طنین انداز شد و در شهرستان ورامین این مراسم به همت شهرداری در ۴۵ نقطه شهر ورامین برگزار شد. 

در این مراسم که با طنین الله اکبر جمعیت حاضر در مراسم محوری آن در مقابل مسجد جامع تاریخی شهر ورامین برگزار  شد یاد و خاطره شبهای مبارزه با رژیم طاغوت در این شهرستان تاریخ ساز زنده و تکرار شد.
در ابتدای این مراسم که با حضور پرشمار مردم همراه بود،  گروه های سرود و تواشیح، به اجرای برنامه پرداختند و سپس برنامه نورافشانی و تکبیرگویان اجرا شد. 
گفتنی است، پس از سردادن تکبیر و شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل کودک کش، مراسم نورافشانی با برد بلند  برگزار شد و جمعیت حاضر در مقابل این بنای تاریخی را به وجد آورد و در پایان مراسم نیز مردم شهرستان آمادگی کامل خود را جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام داشتند.
لازم به ذکر است، بسیاری از مردم ورامین اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال با حضور در بام منازل خود ندای الله اکبر سردادند.

کد خبر 1749319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha