انقلاب اسلامی، قطب جدید قدرت را در جهان اسلام شکل داده است

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شیروان گفت: با گذشت ۴۵ سال از این رخداد خجسته و معجزه‌گون انقلاب، ایران اسلامی به مدد رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و امروز «قطب جدید قدرت» در جهان اسلام و منطقه را شکل داده است.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه بسیج شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به رغم توطئه ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، بر خلاف اراده ابرقدرت ها بوجود آمد و امروز این درخت تنومند خلاف خواست و اراده دشمنان به تکیه گاه امن مستضعفان و ملت های رنج کشیده تبدیل شده است.

 سرهنگ دارابی عنوان کرد: با ایمان به سنت‌های الهی، قطع یقین دارم ملت رشید ایران و مردم شریف شیروان با درک مناسب شرایط خطیر منطقه و با حضور حماسی و حداکثری خود در هر دو رویداد مهم، محاسبات غلط و غیرواقعی غرب از ملت ایران را اصلاح و روح تازه‌ای در کالبد کشور خواهند دمید.

 فرمانده سپاه ناحیه بسیج شیروان بیان کرد: در این موسم نورانی و غرور انگیز و در آستانه دو آزمون بزرگ فراروی ملت ایران یعنی "جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه" و "برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی" در یازده اسفند ماه، خالصانه و متواضعانه از مردم فهیم و زمان شناس شهرستان شیروان و قاطبه بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت این خطه برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه‌های خطیر و تاریخ ساز، دعوت می کنیم.

کد خبر 1749363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha