نقشه های شوم دشمن در دفاع از آرمان های انقلاب محکوم به شکست است

مردم شیروان با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام قاطعی به استکبار جهانی دادند که پای انقلاب خود هستند و نقشه های شوم دشمن در دفاع از آرمان های انقلاب محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، در روزهایی که استکبار جهانی نقاب از چهره کریه خود برداشته و با فراخوان نیروهای خودفروخته و وطن فروش، خواب‌های غیر قابل تعبیری برای ایران اسلامی دیده است؛ مردم شهرستان دارالمصلین هم پای سایر مردم ایران در سراسر کشور، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری باشکوه در راهپیمایی این روز داشتند.

حضور باشکوه مردم شیروان از همه اقشار در راهپیمایی دشمن شکن پیروزی انقلاب اسلامی، پیام روشنی به کل دنیا به خصوص استکبار جهانی که دشمنی با ملت ایران را از همیشه علنی‌تر کرده است، داشت و مردم نشان دادند همواره و همیشه پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند و نقشه‌های شوم دشمن در برابر سد مستحکم اراده قاطع و پولادین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی، محکوم به شکست است.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم مثل همه مقاطع حساس و تاریخی، مردم این شهرستان در صحنه حضوری باشکوه داشتند و با شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری خود، لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده این سرزمین انداختند.

حضور زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، دانشجو و دانش آموز و کارمند و بازاری، روحانیون و عشایر و بسیجیان و حتی اصولگرا و اصلاح طلب؛ نشان می‌دهد برای سربلندی این انقلاب همه اقشار در کنار هم هستند.

با وجود اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ از میدان چهارراه دفاع مقدس به سمت مصلی امام خامنه ای آغاز شد ولی مردم خونگرم و شهید پرور با شور و هیجان خاصی ساعت‌ها قبل از شروع مراسم با حضور خود، اشتیاق خود را برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن امسال نشان دادند.

مردم  راهپیمایی خود را از میدان چهارراه دفاع مقدس آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند.

از سوی دیگر برخی از ساکنان مناطق روستایی با حضور خود در جمع راهپیمایان با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود، ثابت کردند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جای برای آرمانی اسلامی خود ایستاده‌اند.

حضور مسئولان شهرستان در بین جمعیت مردم نیز از صحنه‌های جالب توجه این راهپیمایی به شمار می‌رود.

حضور جوانان و نوجوانان بر شور و شعف راهپیمایی روز ۲۲ بهمن افزوده بود به طوری که بیشتر جمعیت شرکت کننده را کسانی تشکیل می‌دادند که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنیا نیامده بودند.

عبور راهپیمایان از تک تک خیابان ها و میادین سطح شهر که پر از ازدحام بود جلوه‌ای ویژه به روز ۲۲ بهمن امسال داد.

کد خبر 1749380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha