انقلاب اسلامی با شعار دفاع از مظلوم، شرافت مداری و خداباوری تشکیل شد

به گفته نیکزاد، انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکمرانی در دنیاست که شعار آن آزادگی، حفظ تمامیت ارضی کشور، شرافت‌مداری،‌ دفاع از مظلوم، خداباوری و خدامحوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم زنجان با اشاره به دستاورد ایران در حوزه انرژی هسته ای گفت: اگر انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز داریم بنا به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر پزشکی، پیشرفت و عدالت استفاده می‌کنیم.


 وی به توطئه‌های دشمنان برای سرنگونی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:آمریکا ۴۵ سال است که در حسرت برای ساقط کردن جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی هر روز مقتدر از قبل می‌شود.


وی با یادآوری اینکه منکر وجود مشکل  در امر مسکن، ازدواج و بروکراسی اداری نیستیم، افزود: ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ما پشت ولایت فقیه، اسلام اصیل و ناب محمدی هستیم.


نیکزاد با اشاره به اینکه صاحب اصلی این انقلاب مردم هستند، گفت: مردم تعیین کننده قوت منطقه هستند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات پیشرو حائز اهمیت است، از اینرو با توجه به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در موضوع استقلال و جمهوریت، مردم‌سالاری دینی، مردم حق انتخاب و حق تعیین سرنوشت خود را دارند. 


نائب‌الرئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مردم در ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند به این معنی است که مردم به دنبال اقتدار، سربلندی و توسعه پیشرفت کشورشان هستند، گفت: به رغم وجود مشکلات در کشور باید در انتخابات شرکت کنیم و مجلس را تشکیل دهیم تا در اختیار مردم باشد. 


نیکزاد با اشاره به اینکه ما باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیش ببریم، گفت: باید راه شهدا، گفتمان انقلاب پیش رود.


وی بیان کرد: در شهر شهید پرور و پایتخت شور و شعور حسینی، تمام اقشار در بحث تکلیف شرعی خود حضور داشته باشند و در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنند.


نیکزاد خاطرنشان کرد: موشک جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم و انرژی هسته‌ای کشور هم برای پیشرفت و گسترش عدالت استفاده می‌شود. 


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی در جهان بود که در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفت،گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکمرانی در دنیاست که شعار آن آزادگی، حفظ تمامیت ارضی کشور، شرافت‌مداری،‌ دفاع از مظلوم، خداباوری و خدامحوری است.

کد خبر 1749456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha