خروش انقلابی مردم کهگیلویه و بویراحمد در یوم الله ۲۲ بهمن

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از هر سال در جشن انقلاب و این بار به یاد مردم غزه به میدان آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از هر سال در جشن انقلاب و این بار به یاد مردم غزه به میدان آمدند و با مشت‌های گره کرده آمریکا، انگلیس، غرب و رژیم اسرائیل را به چالش کشیده و جنایات اخیر را محکوم کردند.

مردم ولایی، شجاع و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در آئین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، جشن ۴۵ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

جشن پیروزی انقلاب در تمامی مراکز شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مردم استان ثابت کردند که پای آرمان های امامین انقلاب هستند و هنوز برعزم راسخ خود برای پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در یاسوج مرکز استان، ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین (ع) برگزار شد و شرکت کنندگان در راهپیمایی با شعارهای کوبنده ای نظیر «۲۲ بهمن ماه، یوم الله است، یوم الله است»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، ضمن برگزاری جشن و سرور انزجار خود را از دشمنان عزت و استقلال ملت ایران ابراز کرده و قطعنامه سراسری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۹ بند قرائت و حاضرین در مراسم با ندای الله اکبر بر مفاد هر بند مهر تایید زدند.

در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر یاسوج، پس از صحبت های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تشکر وی از حضور و خروش مردم در جشن انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به عنوان سخنران این راهپیمایی به ایراد سخن پرداختند.

کد خبر 1749481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha