فرمانده یک گردان ارتش صهیونیستی کشته شد

روزنامه یدیعوت آحارونت اعلام کرد که علاوه بر ۱۰ نظامی صهیونیستی، فرمانده یک گردان ارتش این رژیم نیز به دست نیروهای عزالدین قسام کشته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از تی آر تی، روزنامه عبری «یدیعوت آحارونت» ساعاتی پس از آن که گردان‌های عز الدین قسام از کشته شدن ۱۰ سرباز رژیم صهیونیستی در منطقه عبسان الکبیره در خان یونس خبر داد، اعلام کرد: سرگرد (ذخیره) ناتی کوبی، فرمانده گردان ۶۳۰ مخفی «ب» در درگیری در نوار غزه کشته شده است، بدون اینکه مکان آن مشخص شود.

این روزنامه افزود: با کشته شدن «کوبی»، تعداد کشته شدگان اعلام شده ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ به ۵۶۷ نفر می رسد که ۲۳۰ نفر از آغاز حمله زمینی در ۲۷ اکتبر سال گذشته کشته شدند.

این در حالی است که بر اساس آخرین آمار، تعداد مجروحان ارتش به ۲۸۶۴ نفر رسید که ۱۳۲۷ نفر از ابتدای حمله زمینی مجروح شدند.

شبکه ۷ اسرائیل اخیراً اعلام کرد که گردان ۶۳۰ ذخیره تیپ جنوبی «لشکر غزه» در حمله زمینی اسرائیل در خان یونس در جنوب نوار غزه شرکت داشته است.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، روز دوشنبه اعلام کرد که یک نیروی پیاده ارتش اشغالگر اسرائیل را در شرق استان خان یونس هدف قرار داده و ۱۰ سرباز اسرائیلی را کشتند.

گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه‌ای اعلام کردند که اعضای ما توانستند۱۰  نفر از صهیونیست‌ها را از فاصله صفر از پای درآورند.

در این بیانیه آمده است که این هدف گیری با منفجر کردن یک دستگاه ضد نفر علیه اعضای ارتش اشغالگر انجام شد که منجر به کشته و زخمی شدن آنها شد.

رژیم صهیونیستی ۱۲۹ روز است که جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است و تا روز دوشنبه ۲۸۳۴۰ فلسطینی شهید و ۶۷۹۸۴ مجروح شده اند که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

کد خبر 1749770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha