بسیجیان پایگاه سیدالشهداء جلسات تخصصی روخوانی قرآن کریم برگزار کردند

همزمان با شب ولادت امام حسین(ع)، جلسه تخصصی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم باحضور بسیجیان پایگاه سیدالشهدا(ع) در محل مسجد سیدالشهداء برگزار و فضای مسجد معطر به صوت دلنشین قرآن آموزان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، برگزاری جلسه ختم قرآن به نیابت از شهدای انقلاب اسلامی و بازدید از خانواده شهدای انقلاب در طول ایام الله دهه فجر توسط حوزه حضرت خاتم الانبیاء(ص) شیروان انجام شد.

این محفل گرم و نورانی با هدف اجرای تلاوت قرآن کریم میان نوجوانان و جوانان علاقه مند به یادگیری برای پرورش و ارتقای نسل آینده و شرکت در مسابقات قرآن کریم استانی و کشوری و تسلط بر آن انجام شد.

همچنین این گونه طرح های قرآنی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص شکل‌گیری پایگاه‌های قرآنی در مساجد اجرا می‌شود که در این راستا محافل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت با حضور اعضای کانون در مساجد برپا می‌شود.

طرح تلاوت نور یکی از این طرح‌ها است که بعد از اقامه نماز جماعت با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود.

مقدمه نهادینه کردن آموزه‌های دینی و قرآنی در مدرسه اتفاق می‌افتد و امروز به برکت انقلاب اسلامی و در چهل واره دوم باید بیش از گذشته در قرآن تفکر، تدبر و تأمل کنیم و این مسیر در راه قرآن بودن را بیشتر در پیش بگیریم.

کد خبر 1749888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha