انتخابات در نظام جمهوری اسلامی وسیله رسیدن به عدالت است

آیت الله دژکام گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی وسیله ای است برای رسیدن به عدالت در دنیا و سعادت در دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز پنجشنبه (۲۶ بهمن) در نشست خبری که به مناسبت آغاز فرصت تبلیغاتی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شده بود، گفت: ماهیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پیرو ارزش های تمدنی است که جهان را متوجه‌ خود خواهد کرد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان فارس خاطرنشان کرد: انتخابات در تمدن رقیب غربی ما هدفی جز رسیدن به قدرت در چهارچوب دنیای فانی دنبال نمی‌کند ولی در نظام جمهوری اسلامی وسیله ای است برای رسیدن به عدالت در دنیا و سعادت در دنیا و آخرت است.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: این نقطه تفاوت را همه مردم ما باید با جدیت مراقبت کنند تا مسیر تمدن سازی در کشور به خوبی طی شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس انتخابات مجلس خبرگان رهبری را ارزشی ترین انتخابات دانست و تاکید کرد: وظیفه خبرگان که عهده داری تعیین و کشف شخصی است که بایستی ولایت امر را در نظام جمهوری اسلامی به نیابت از امام زمان (عج) به عهده بگیرد و اقتضا می کند که همه کسانی که در فرآیند انتخابات نقش آفرینی می کنند به دنبال کسب رضایت حضرت ولی عصر(عج) و اقدام در جهت تعجیل در ظهور آن حضرت باشد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مجلس خبرگان می تواند بازوی خوبی در خدمت ولایت فقیه باشد، به اصحاب رسانه توصیه کرد: اهمیت مجلس خبرگان و جایگاه مهم ان بر کسی پوشیده نیست و تلاش کنید منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات از جمله مشارکت قوی، انتخاب اصلح و سلامت انتخابات محقق شود.

کد خبر 1750142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha