استقرار بیش از یک هزار پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه ها در خراسان جنوبی

قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از برگزاری جشن عاطفه ها از 5 تا 7 مهر در استان خبر داد و گفت: یک هزار و 124 پایگاه ثابت و سیار کمک های مردمی را در این جشن جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد سین عنایتی فر گفت: این جشن در روز چهارشنبه ( 5 مهر ) در مدارس آغاز می شود و پنجشنبه( 6 مهر ) در پایگاه های کمیته امداد، بسیج، مساجد و همچنین روز جمعه 7 مهر نیز در تمامی مصلاهای پرشکوه نمازجمعه سطح استان برگزار می شود.


وی با اشاره به رشد 15درصدی تعداد پایگاه ها نسبت به سال قبل، یادآورشد: امسال تعداد یک هزار و124 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، مدارس، مساجد، بسیج و مصلاهای نماز جمعه برپا و تعداد یک هزار و329 نفر نیروی کار جمع آوری کمک های مردمی را برعهده دارند.


قائم مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از مردم خیر و نیکوکاراستان دعوت کرد با حضور در پایگاه های جشن عاطفه ها با کمک های نقدی و غیرنقدی خود لبخند محبت و مهربانی را برلبان دانش آموزان نیازمند ومحروم استان بنشانند.


وی شعار امسال جشن عاطفه ها را دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری در فرهنگ رضوی هر مدرسه یک پایگاه عنوان کرد و گفت: این جشن با محوریت سازمان دانش آموزی و همراهی انجمن اولیاء ومربیان مدارس به منظور جمع آوری کمک های نقدی وغیرنقدی دانش آموزان نیکوکار همانند سال های گذشته جهت یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند و با رویکرد فرهنگ سازی و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در بین آنان انجام می گیرد.


وی رسیدگی به حال محرومان و تلاش مجددانه به منظور کاهش آلام نیازمندان، آشنایی خیران و نیکوکاران با فعالیت های فرهنگی و آموزشی امداد واطلاع رسانی جهت ارتقاء اعتماد عمومی، کمک به امر ادامه تحصیل درمقاطع دانشگاهی فرزندان مددجویان و ترویج روحیه نوع دوستی وفرهنگ انفاق وایثار بین دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشن ملی ومعنوی عنوان کرد.


عنایتی فر اظهارداشت: 100درصد درآمد پایگاه های مدارس وآموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به مجموعه مربوطه تعلق خواهد گرفت و کمک های سایر پایگاه ها با اولویت مناطق محروم به تشخیص امداد توزیع خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، وی شماره حساب 0102102891005 بانک صادرات شعبه مرکزی بیرجند بابت کمک های نقدی مردم خیراستان ذکر کرد و یادآورشد: همه ساله جشن عاطفه ها درهفته ابتدای بازگشایی مدارس با همکاری صدا وسیما، آموزش وپرورش، بسیج مستضعفین و سازمان دانش آموزی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند ومحروم کشور برگزارمی شود.

 

گفتنی است، طی سال گذشته مردم سخاوتمند استان درجشن عاطفه ها بالغ بر سه میلیارد و270میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جهت دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.


پایان پیام/

کد خبر 175047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha