اختتامیه کنگره ملی شعر مهدوی در قم برگزار می شود/ ارسال ۱۱۰۰ اثر به کنگره

دبیر کنگره ملی شعر مهدوی بهشت از برگزاری اختتامیه این جشنواره همزمان روز نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، روح الله گایینی دبیر کنگره شعر مهدوی بهشت امروز(یکشنبه۲۹بهمن ماه) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه کنگره شعر مهدوی با عنوان بهشت در مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم همزمان با روز نیمه شعبان از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره ملی شعر مهدوی بهشت با اشاره به رونمایی پوستر جشنواره همزمان با ۲۰بهمن ماه گفت: ۳۰بهمن ماه آخرین مهلت رسال آثار به جشنواره خواهد بود.

وی تصریح کرد: ویژگی های منتظران، مهدویت و مقاومت، مهدویت و جهاد تبیین، مهدویت و بانوان، مهدویت و نوجوانان، و... از جمله موضوعات این کنگره است.

گایینی با بیان اینکه تا امروز ۱۱۰۰ اثر از ۲۵۰ شاعر از سطح کشور دریافت شده است گفت: پیش بینی می شود تا پایان مهلت ارسال آثار، تعداد اشعار به ۲۵۰۰ شعر برسد.

وی با اشاره به جوایز برگزیدگان تصریح کرد: نفر اول تا سوم به ترتیب ۵ میلیون تومان، ۴میلیون تومان و ۳میلیون تومان خواهد بود و به اشعار قابل تقدیر نیز ۲میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

دبیر کنگره ملی شعر مهدوی بهشت با اشاره به برنامه های اختتامیه گفت: حضور دو مهمان ویژه از اهل سنت که در خصوص مهدویت شعر سروده اند، مداحی حاج احمد واعظی و ... از جمله برنامه های کنگره خواهد بود.

کد خبر 1750577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha