تحقق شعار سال با رویکرد اقتصادی هدف مبنایی برنامه شهرک های صنعتی استان البرز است

عقاب نشین در اولین همایش تجارت فناوری که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد گفت: فعالیت در فن بازارها بر اساس نقشه جامع علمی کشور سه وظیفه اصلی بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و اختراعات و انتقال فناوری را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، « رضا عقاب نشین» ضمن اعلام این خبر گفت: اولین همایش «تجارت فناوری» به همت شبکه فن بازار ملی ایران و با حمایت و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دستگاه‌های مرتبط در سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش «شرکت شهرک های صنعتی استان البرز» به پاس تلاش‌ها و همکاری‌های موثر و ارزشمند انجام شده که منجر به کسب رتبه نخست این استان در بین فن بازارهای کشور شده بود مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت و لوح تقدیر خود را از "روح الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور دریافت کرد.

«عقاب نشین» درباره شاخص های ارزیابی فن بازارهای کشور که در ۳۱ استان کشور مستقر هستند؛ اظهار داشت: از جمله شاخص‌های انتخاب فن‌بازارهای برتر، بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، سرمایه‌گذاری در اکوسیستم نوآوری کشور، انتقال فناوری و رفع نیاز فناورانه صنایع است و هم اکنون بیش از ۵۰ کارگزار تجارت و فناوری در کشور مشغول به فعالیت بوده که نقش و جایگاه استان البرز در این بخش، شاخص و کلیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز در ادامه عنوان داشت: فن بازارها بر اساس نقشه جامع علمی کشور سه وظیفه اصلی بازاریابی و فروش محصولات فناورانه و دانش‌بنیان، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و اختراعات و انتقال فناوری را بر عهده دارند.

در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز آمده است: " این لوح به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه شما به عنوان متولی و حامی فن بازار منطقه‌ای برتر و نقش موثری که در ارتقاء تجارت فناوری در شبکه فن بازار ملی داشته اید؛ اهدا می‌شود.

نقش موثر شما در موفق و برتر شدن فن بازار استان البرز بسیار حائز اهمیت بوده و به بهره‌گیری موثر از ظرفیت‌های اعضای شورای فن بازار استان، تبادل فناوری و بهبود عملکرد زیست بوم فناوری و نوآوری در سطح استان البرز کمک شایانی نموده است.

برای شما و همکاران محترم آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون داریم." گفتنی است در این مراسم علاوه بر معاون رئیس جمهور، "فرشاد مقیمی" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، "سجاد احدزاده" رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، "سید محمودرضا آقامیری" رئیس دانشگاه شهید بهشتی و " مهدی صفاری نیا" رئیس پارک فناوری پردیس حضور داشتند.

کد خبر 1750661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha