نشست توجیهی رابطین و مدیران کانون های فرهنگی شهر لیکک

نشست توجیهی رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری سطح شهر لیکک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی امروز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، کانون های فرهنگی و هنری را مهم ترین رکن از ارکان مسجد دانست و بیان داشت: هر مدیر در هر مسجد نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت تحقق اهداف سازمانی و برنامه های فرهنگی و هنری مسجد متناسب با تقویم فرهنگی است. 

وی در ادامه به پاره ای از ماموریت های محوله به مدیران کانون های فرهنگی و هنری پرداخت و گفت: ما باید با تعامل و همکاری همدیگر در راستای تعالی اهداف فرهنگی و هنری گام برداریم. 

حجت الاسلام و المسلمین ویسی نژاد، مسئول امور مساجد شهرستان نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات رابطین و مدیران کانون های فرهنگی و هنری هرگونه تلاش را در راستای انجام برنامه های فرهنگی و هنری و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را از خدمات ارزنده ای دانست که هم در دنیا و هم در آخرت آثار معنوی بسیاری دارد . 

وی در ادامه سخنان خود جهت انسجام و فعالیت بیشتر کانون های سطح شهر اکرم مختاری را که از مدیران کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرای مرضیه (ع) می باشد و مدت دو سال به عنوان رابط کانون های فرهنگی و هنری شهرستان بوده به عنوان رابط امور مساجد در کانون های مساجد معرفی کرد.

در ادامه نشست رابطین و مدیران کانون های حاضر در جلسه به بیان مشکلات و محدودیت های پیش روی فعالیت های کانون ها پرداختند که مهمترین آن ها بحث حمایت مالی جهت اجرای برنامه ها بوده است. 

 

سید زاهد افتخاری زاده ضمن سپاسگزاری از حضور حجت الاسلام والمسلمین ویسی نژاد مسئول امور مساجد، رابطین و مدیران کانون های فرهنگی هنری شهر لیکک از عنایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جهت توجه و پیگیری امور مساجد استان و شهرستان ها تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1750782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha