70 هزار دانش آموز در ساری به مدرسه می‌روند

فرماندار مرکز مازندران گفت: امسال با بازگشایی مدارس، 70 هزار دانش‌آموز در ساری به مدرسه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران سید عباس حسینی نژاد فرماندار مرکز مازندران امروز(1 مهر) در جلسه شورای اداری از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در سطح بین المللی در هفته آینده در استان مازندران خبر داد و گفت: در خصوص برنامه های یادواره شهدا کارگروه های تخصصی و ویژه ای تشکیل شده است.


وی موفقیت در برگزاری یادواره شهدا در ساری را مدیون همدلی، همیاری و هماهنگی مسئولان اجرایی استان دانست و گفت: امیدواریم تا با بهره گیری از ائمه معصومین و سرلوحه قرار دادن زندگی و سیره آنان بتوانیم به درجات رفیع و با ارزش دست یابیم.


حسینی نژاد بیان کرد: 4 هزارو 157 کلاس درس ،6 هزار 167 معلم ،350 مدرسه هوشمند با توجه به بازگشایی مدارس در کارنامه کاری آموزش پرورش قرار دارد و حدود90 درصد مدارس هوشمند شده اند که باید نسبت به هوشمند سازی مدارس تدابیر ویژه و کارامدی اتخاذ شود زیرا که مدارس آنطور که باید هوشمند نشده اند.


فرماندار ساری افزود: با توجه به اسنادی که توسط وزارت اموزش و پرورش امضا شده است باید تمام تلاش و کوشش خود را نسبت به اجرایی شدن سند راهبردی بنیادی به کار گرفت و تمام مناطق استان را به امر آموزش و تربیت دعوت کنیم.


وی با تاکید به جدی گرفتن سرویس مدارس تصریح کرد: مسیر رفت و برگشت دانش‌آموزان طعمه خوبی برای سوء استفاده‌ گران است.

 

این مسئول ابراز کرد: در بحث تعلیم و تربیت هیچگاه ضرر نمی‌کنیم و هرچه به آموزش و پرورش کمک کنیم دانش‌آموزانی دین‌باور و فکور به جامعه تحویل می‌دهیم.


حسینی نژاد تاکید کرد: آموزش پرورش موظف است که اگر حتی یک دانش آموزهم یک درصد نسبت به آئین نامه انظباتی بی توجهی و کوتاهی نمود با او برخورد جدی صورت دهد.


وی افزود: همه باید زمینه را برای رفاه و تفریح شهروندان به ویژه قشر جوان فراهم سازیم زیرا این موضوع نشاط و سرزندگی را در جامعه تقویت می‌کند.


فرماندار ساری به شکایات در مورد پیمانکاران آب اشاره کرد و گفت: مدیران به کار پیمانکاران نظارت کنند، مشکل شهر ساری در زمینه زیرساخت و چیدمان شهری طوری است که مسافران و مسئولان و حتی رسانه‌ها را نگران کرده که باید پیگیری شود و در زیباسازی شهر بیشتر تلاش کنیم.

 

وی گفت: باید وظایفمان را به‌درستی انجام دهیم تا شرمنده خون شهدا نشویم و در بحث دفاع مقدس دقت نظر داشته باشیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 175092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha