مساجد نقش مهمی در مشارکت‌های سیاسی اجتماعی مردم دارند

جبلی با بیان اینکه مسجد شروع کننده تمدن اسلامی و آغاز حکمرانی اسلامی در مدینه بود، گفت: مسجد به تنهایی خود یک رسانه است، بنابراین در شور انتخاباتی مردم نیز نقش مهمی ایفا کرد.

«پیمان جبلی»، رییس سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش و تاثیرگذاری مسجد به عنوان یک رسانه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: مسجد اساسا خود به تنهایی یک رسانه و زمینه ارتباطی بین طبقه حکمران و مردم در تمدن اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسجد شروع کننده تمدن اسلامی و آغاز حکمرانی اسلامی در مدینه بود، اظهار کرد: مساجد همیشه بسیج کننده مردم به ویژه در دوره معاصر و دوران دفاع مقدس داشته است. قطعا در عرصه انتخابات مسجد به عنوان یک عامل تعیین کننده به تقویت مشارکت مردم کمک کرد و فراهم کننده حضور گسترده آنها در تعیین سرنوشت خودشان بود.

جبلی با اشاره به برنامه های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رسانه ملی امسال برنامه های متنوع تری در این ایام پیش بینی کرده است، ضمن اینکه برنامه محفل نیز ویژه ماه مبارک رمضان با قدرت و تنوع بیشتری بر روی آنتن خواهد رفت.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به مجموعه های مختلف نمایشی و دینی در نوروز امسال افزود: امسال سریال زیر خاکی۴ و نون خ نیز در کنار دیگر برنامه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

کد خبر 1751120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha