سکوت رهبران سیاسی انگلیس در قبال اسلام هراسی، کرکننده است

متولی  مسجد جامع دارلینگتون با اشاره به اهمیت افزایش اسلام هراسی گفت که این آزار مسلمانان را به فکر ترک بریتانیا انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « uk.news»، اعضای جامعه مسلمان و فلسطینی «دارلینگتون»، شهری در شمال شرقی انگلیس، نگران امنیت خود پس از افزایش حملات نژادپرستانه در نتیجه وقوع درگیری در سرزمین‌های اشغالی هستند.

افزایش اسلام هراسی، جامعه دارلینگتون را به ویژه پس از ارسال نامه تهدیدآمیز به یکی از مساجد این شهر در حالت آماده باش قرار داده است.

جامعه اسلامی دارلینگتون، رهبران سیاسی محلی را به دلیل عدم جسارت کافی در حمایت از مسلمانان مورد انتقاد قرار داده است.

دکتر «حمزه قریشی» می‌گوید که درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی منجر به نژادپرستی در خیابان های ما و حمله به مسلمانان و فلسطینی‌ها شده است.

«امام صالح»، متولی  مسجد جامع دارلینگتون با اشاره به اهمیت افزایش اسلام هراسی گفت که این آزار مسلمانان را به فکر ترک بریتانیا انداخته است.

وی  افزود: مسلمانان دیگر در اینجا آینده ای نمی بینند و  حتی دیگر نمی‌خواهند نگرانی‌های خود را مطرح کنند، زیرا می‌دانند که تغییری در وضعیت آنها ایجاد نخواهد شد.

صالح همچنین با تاکید بر اینکه مسلمانان نگران از دست دادن شغل‌های خود هستند گفت: سکوت رهبران سیاسی ما در قبال این مسئله کر کننده است.

دکتر قریشی و امام صالح در بیانیه ای مشترک، «پیتر گیبسون»، نماینده شورای شهر را متهم به عدم حمایت از مسلمانان کرده اند.

آنها گفتند: ما خواستار حمایت شورای شهر برای محکوم کردن حملات نژادپرستانه در داخل کشور بودیمآ اما گیبسون باشد از ملاقات با ما امتناع کرد و بارها ما را فریب داد.

کد خبر 1751123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha