146 هزار دانش آموز متوسطه با کتاب های الکترونیکی تحصیل می کنند

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید، 146 هزار دانش آموز مقطع متوسطه استان اصفهان برای نخستین بار با کتاب های الکترونیکی تحصیل می کنند.

حمید رضا موتمر، معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: سال گذشته استان اصفهان، پایلوت اجرای طرح کتاب الکترونیک بود که 24درصد از دانش آموزان تحت پوشش این طرح در مقاطع ابتدایی و راهنمایی قرار گرفتند.

 

وی افزود: در سال تحصیلی جدید مقطع متوسطه نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفته است که طرح کتاب الکترونیک امسال برای نخستین بار برای 146 هزار دانش آموز مقطع متوسطه توسط 10 هزار معلم اجرا می شود.

 

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: امسال 40 درصد از دانش آموزان استان اصفهان تحت پوشش طرح کتاب الکترونیک قرار می گیرند که امسال شاهد تغییرات در محتوای کتاب هایی که برای مقاطع ابتدایی و راهنمایی در سال گذشته به چاپ رسیده بود، هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت گسترده در کل کشور برای سال های آینده اجرا می شود که مجری آن نیز استان اصفهان خواهد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 175137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha